راه کار مفید برای نصب فلش پلیر در ویستا

گاهی اوقات افراد فلش پلیری را در ویندوز ویستا نصب می کنند ولی بعد متوجه میشوند که نصب نشده،برای اینکه این مشکل را حل کنید ابتدا آدرس  C:\Windows\System32 را بازکنید (در ویندوز Vista 64 bit آدرس C:\Windows\SysWOW64 را باز کنید.)

سپس آیکونMacromed و بعد از آن آیکون Flash را باز کنید. برروی FlashUtil9b.exe کلیک راست کرده و گزینه RunasAdministrator را انتخاب کنید. بعد از آنکه UAC تایید کرد و و نرم افزار را نصب کردید یک بار رایانه خود را ریست کنید .حالا شما می توانید از امکانات فلش پلیر استفاده کنید و ورژن های مختلف آن را نصب کنید.

منبع :

از انجمن های کلوب

Posted on اوت 28, 2009, in آموزش, ترفند and tagged , . Bookmark the permalink. 6 دیدگاه.

  1. باسلام و تشکر

    در پوشه flash من فابل exe موجود نیست. دلیل آن شاید نصب ناقص می باشد. از ابتدای اجرا نصب error میدهد این وویستای مزخرف!!!

    کمک کنید چه را دیگر است مررور گر نرم افزار جانبی؟ چی؟

    ممنون میشم.

  2. دوست عزیز فایل نصب فلش رو از سایت adobe دانلود کنید حجمش کمه.در ضمن چند وقتی هست که تو ایران به دلیل برخی مسائل که گفتن نداره محتوای فلش نشون داده نمیشه

  3. سلام من عمل کردم ولی موقع نصب میگه که از اتصال به اینترنت مطمئن شین ولی من کانکتم
    خواهشا کمکم کنید
    سایت adobe هم هرکاری می کنم باز نمیشه
    منتظر جوابتون در میلم یا وبم می مونم
    خداحافظ

  4. من هم دقیقا مشکل سارا رو دارم میگه کانکت شو در حالی که کانکته!

  5. از روي سايت adob نميشهflash player 10 دانلود کرد بايد چيکار کنيم.درضمن pack.2 رو چطوري ميشه دانلود کرد اونم نميشه متاسفانه.

  6. می تونید توی گوگل دانلود adobe flash player رو در سایت های فارسی جست و جو کنید. pack.2 رو نمی دونم چی هست!

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

