بزرگترین راز هستی

به نام خدا

با سلام به همه ی دوستان

توجه: این نوشته کاملا واقعی است ودر نوشتن آن اصلا قصد شوخی با کسی یا بیان یک لطیفه نیست.اگر زندگیتون براتون مهمه بهتون توصیه میکنم از دستش ندید.

من در این نوشته می خواهم ازبزرگترین نعمتی که خداوند بهمون داده از بزرگترین راز هستی باهاتون صحبت کنم. نیرویی که به وسیله  اون خود ما خالق آینده ی خودمون میشیم (جالبه نه؟).

اولش براتون یکی از اتفاقات مهم زندگی خودمومیگم:

پیشنهادی که معلم شیمی پیش دانشگاهیمون به ما کرد این بود که روی میزمطالعتون اون رشته ودانشگاهی که می خواهید سال دیگه توش تحصیل کنید رو بنویسید وهر وقت که خواستید شروع به درس خوندن کنید اول به اون نوشته نگاه کنید وبهش فکر کنید. ما هم یه کارایی کردیم.خود من روی یک کاغذ 8 تا گزینه رو نوشتم که تو همشون رشته ی نرم افزار مشترک بود و گزینه ی اول مربوط به نرم افزار شریف بود وآخریشهم نرم افزار تهران جنوب بود. هر باری که به اون برگه نگاه می کردم نظرم در مورد گزینه های 1 تا 7 این بود که چه خوبه که من بهشون برسم وبه این امید درس می خوندم ولی گزینه ی آخر رو برای خودم تحقق یافته میدونستم یعنی اینکه قبل از کنکورهم خودم رو تو این رشته قبول شده می دونستم .در حقیقت من رسیدن به گزینه های 1 تا 7 رو در خودم نمیدیدم .در آخرهم باور من از خودم به حقیقت پیوست ودر رشته ی نرم افزار دانشگاه آزادتهران جنوب شروع به تحصیل کردم. درحقیقت من یک سال قبل از اینکه کنکوری بدم آینده ی خودم روخواسته یا ناخواسته  با باوری که ازخودم داشتم آفریدم.

تا به حال به این نکته توجه کردید که چرا بیشتر اشخاصی که در دوره ی خود به بزرگترین افراد دنیا تبدیل شده اند افرادی بوده اند که در دوره ای به نحوی تحقیر شده بودند .آخه چطور ممکنه که این افراد که در بین هم سن وسالهاشون هم حقیر بودند در دنیا به مقامات بالای علمی یا مالی یا…..برسند. واقعا این عجیب نیست که فردی مثل انشتین که در دوران بچگیش بین دوستاش ودر مدرسه به خنگترین فرد معروف بود چطور توانست علم فیزیک را دگرگون کند؟ یا ادیسون که همه می دونیم که از مدرسه اخراج شد چطور توانست به جایی برسه که حتی بی سواد ترین افراد دنیا هم اون رو می شناسه.یا همین مایکروسافت چطور ممکنه که یک دانشجوی اخراجی به ااین مرتبه از علم و دارایی برسه؟ به نظر شما پای یه چیز شبیه معجزه  در این میان  نیست ؟ فکر نمی کنید که این افراد به یک چیز تو زندگیشون رسیدن یه چیز مثل یک کلید برای باز کردن قفلی که به زندگیشون خورده باشه ؟ بذارید یه مثال بهتر و نزدیکتر به خودمون براتون بزنم. آقای دکتر شهبازی از اساتید دانشگاه خودمون . ایشان در جلسه ی معارفه ی گروه نرم افزار هنگام سخنرانی از یک راز به عنوان اکسیر شفا بخش سخن گفت .دکتر فردی عینکی بود و از سردرد های شدید رنج می برد ولی اگر الآن او را ببینید نه عینکی بر چشم داره ونه سردردی . به گفته ی خودش زمان بری او نمی گذرد و  سلول های بدنش پیر نمیشه. جالبه نه؟ (بهتون توصیه می کنم اگر دیدینش ازش بپرسید که به چه چیزی رسیده؟).

در تمامی این مثالها اتفاقی برای این افراد افتاده که زندگیشون رو زیرورو کرده.

تمامی این اتفاقات برمیگرده به این نیروی عجیب که همچون رازی در هستی است.این راز نیروی جاذبه ای است که در کائنات وجود دارد.و در تک تک ما انسان ها هست . این راز اینه که ما به هرچیزی که فکر کنیم اون رو به سمت خودمون میکشیم.درحقیقت ذهن ما مثل یه آهنربا افکاری که درش میگذره رو به سمت ما می کشه.

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا خداوند برای خلقت ما به خودش آفرین گفت؟ مگر نه اینکه خود خدا فرمود از روح خودش بر ما دمید.آیا شما قدرت و انرژی بالا تر از قدرت خداوند می شناسید؟ حال فکر نمی کنید که ما هم قدرت خلق داریم؟ تا به حال شنیدید که فقط خالق می تواند خالق آفریند؟در مورد قدرت انتخاب انسان ها در این دنیا چه چیزی شنیدید؟

در مورد همین نیروی نهفته فیلمی به نام راز ( the secret) تهیه شده وسایتی هم  مربوط به این راز موجود است که لینک آن در آخر مطلب آمده است.

اگر نتوانستید این فیلم را در بازار پیدا کنید  می توانید به آقای یاسر حسینی یا خود من (مصطفی انارکی) مراجعه کنید مطمئن باشید دست خالی برنمی گردید.

اینم لینکه سایتش:

www.thesecret.tv

خوشحال می شم نظراتتون رو راجع به این حقیقت بدونم.

Posted on ژانویه 29, 2009, in عمومی and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. slm!! eeem kheyli mostanade khashangiii bood( the secret ) parsal didamesh be pishnehade yeki az ostadaye pish!! vaghan neveshtane hadafa tasir dare !!!! choon vase 90% bachhaye madresamoon hamoon etefagha oftad!! mozooye khoobi bood …. vaghan jaye yadavarish alan bood!! mamnoon… [;)] nazare manam dar bare ( the seret ) ine ke hame midoonan vali karbordeshop hich ki nemidoone !! vagarne hich kas fekre manfi nemikard!! ya asabani nemishood … ya gheybat nemikard!! hanooz kheyli jaue tabligh dare!!!

  2. salam. mamnoon az matlabe khobet manam ta hododi be in raz pey bordam bad az didan in film mojezeyi to zendegim rokh dad ke khodam bavaram nemishod be hameye dostan tamashaye in filmo pishnahad mikonam

  3. سلام. طرز بیان و هیجان شما از فیلم جذاب تر بود. thx

  4. salam azatoon mamnoonam ke saay mikonid in razo fash konid. behetoon pishnehad mikonam ketabe (mabani movafaghiate) jack canfield ro age nakhoondid bekhoonid.be behtarin nahv noe estefade az in razo bayan mikone.mabanie in ketab sade hast ama natayeji ke az be kar gereftanesh be dast miad fogholadas.har varaghesh talast.har faslesh mokamele fasle ghabl va bartaraf konandeye moshkelate in rahe zibast.

پاسخی بگذارید

