نمي دونم.هرچي ميخواي اسمشو بذار.مثلاً اسپم!!!

سلام سلام.صد تا سلام.
من اومدم با يك سبد گل سفيد ، با يك دل پر از اميد!!
بذار ببينم امروز چي دارم براي شما عزيزاي گلم…
هووووووووووووووووووووووووووووممممم……………
آهان.يه موضوعي پيدا كردم!!!
ولي ايني كه مي خوام بگم ، يه مقدار خطرناكه!!!
البته يه وقت فكر بد به سرتون نزنه ها!!!
خطرش براي خودمه!!!
چون اگه بخوام اين مطلب رو بذارم ، به احتمال 85% وبلاگ دار (مدير وبلاگ) عزيزم ، من و مي كشه ؛ يا حداقل فلجم مي كنه ؛ يا حداقل منو مي زنه!!(عمراً اگه بذارم منو بزنه!!!مگه جرئت داره منو بزنه؟؟ ازش شكايت مي كنم!!! مي رم پناهنده مي شم به سازمان حقوق بشر يا سازمان ملل ،يا قوه قضاييه ، يا شايدم به امور زندانها پناهنده بشم!! خدارو چه ديدي!!!)
حالا ديگه بگذريم از اين حرفا
ديگه خيلي كنجكاو شدين كه بفهمين مي خوام چه مطلبي بگما!!! البته خوب شايدم اصلاً كنجكاو نشده باشين!!
به حر هال ، مي خوام بگم ، من مي خوام آدرس 10000 تا ايميل فعال ايراني رو براي دانلود بذارم رو وبلاگ.
اگه دوست دارين كه ا ين آدرسها رو بذارم براي دانلود ، لفطاً نذر(نظر) فراموش نشه!!
فهلاً خداهافض

Posted on ژانویه 31, 2009, in امنیت, عمومی. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. بهادر جان ! آخه …! نمیشه عزیزم من مخالفم .

  2. سلام آقا بهادر . کار خوبی می کنی من موافقم .

  3. سلام
    به نظر منم كار خوبي مي كنيد من كه موافقم

  4. salam!!
    kare jalebiye vali………….!!!!i
    eeem !!! shayad ona nakhan!!! nemidoonam… chand daghighe khodetoono bezarin jaye o0n shakhs!!i badesham mage az in groh fa’Al taram vojod dare….!!!!!i 😉

  5. سلام به تو ای …….
    من فقط می خواستم بدون به چی فکر کردی که به این نتیجه رسیدی که به مال مردم ….
    تو خجالت نمیکشی؟!
    تو شرم نمیکنی؟!
    تو ………… .
    برو خودتو اصلاح کن.
    البته اون آرایشگاه قبلی نرو خوب اصلاحت نکرده بود.
    کاری نداری بری… .

پاسخی بگذارید

