تولدم مبارك باشه بعداً!!!!

خـــــــــوب؛

امروز مي خوام يه چيزي بگم.
اگه گفتين چي؟؟؟؟؟!!!!
خوب حدس بزنين ديگه!!!
اي بابا.ناسلامتي دانشجوي كامپيوترين ها!!!!!

خوب معلومه ديگه.مي خوام تـــولـــد بگــيـرم!!!
خوب حالا چرا در اين وبلاگ نسبتاً تخصصي دارم ابنو مي گم؟؟!!
چون دارم شما دوستاي عزيزم رو دعوت مي كنم كه با تشريف فرمائي خودتون، ما رو خوشحال كنيد تا بتونيم يه ساعتي رو با هم خوش بگذرونيم.
خوب، پس لفطاً زود زود، بهم بگين كه قدم رنجه مي كنين يا دوست ندارين كه قدم رو چشم ما بذارين؟؟

سؤال: كجا مي خوايم بريم؟
مي ريم يه فست فود با كلاس! (Fast Food).به به!!! من كه خودم عاشق پيتزا، و مخصوصاً ساندويچم!!!

منو هم بازه!!!

اينم مي خواستم ازتون بپرسم كه دوست دارين كي بندازم تولدم رو؟؟!! درسته كه تولد منه، اما چون من خيلي دموكراتم!!:-D تو اين زمينه هم نظر شما رو مي پرسم!!!
1-23ام بهمن (چهار شنبه) ؛
2-24ام بهمن(پنج شنبه)؛
پس وقتي دارين نظر مي ذارين كه مياين يا نه، اگه مياين، اين رو هم بگين كه كدوم گزينه رو ترجيح مي دين.اگه ام كه افتخار نمي دين كه بياين، فقط لطفاً بنويسين كه نمياين.

خيلي خيلي مــــــــــــــمـــــــــــــنـــــــــــــــــون از لطفتـــون

Posted on فوریه 8, 2009, in شبکه, عمومی and tagged . Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. سلام به بهادر عزیز
    اولاً – تولدت مبارک
    دوماً – خجالتم خوب چیزیه آخه آدم سر 60 سالگی تولد می گیره
    پیری و معرکه گیری

  2. راستییییییییییییییییی
    سوماً – فکر کنم پنجشنبه بهتره
    چهارماً…………………………………….

  3. سلام ممنون از این مطالب پرباری که برای ما میذارین.خسته نباشید.وهقعا برای تهیه ی این مقالات سنگین چقدر وقت میذاری؟!
    در آخر هم تولدت مبارک باشه
    شاید بیام شاید نه.
    باید برنامه هامو چک کنم ببینم وقت دارم یا نه…………….
    تموم شد دیگه دنباله چی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. salam !!! dar aval 1- tavalodetoon mobarak!!! …..[ be pish nehade ye naraf … to nazar sanji sherkat kardam …. vali nemidoonam chera khoodeshoon comment nazashtan] ] khoooob dar morede soali ke porsidid… man vaghan 4 shnbe nemitoonam !!! dar morede roze 5 shanebe agar 2stane weblog ( manzooram girlzzzzz hastesh )bashand … eftekhare sherkat dar tavaloode shoma ra peyda mikonam!! dar gheyre in sorat…!! i !!!????

  5. سلام
    از کسایی که نظر دادن ممنونم
    من هم فکر کنم پنج شنبه خوب باشه

  6. خوب ظاهرا l110 و petrianoos هم نمیان .!

  7. سلام…. میخواستم بگم که شرمندت شدم .چونکه 5شنبه هم برام کاری پیش اومده واز طرفی هم شاید برم کرج در کل مثل اینکه قسمت نمیشه ما در این مراسم پر فیض شرکت کنیم.چیکار کنیم سعادت ما کمه دیگه .البته خیلی خوشحال میشم از طریق ویدئوکنفرانس در مراسم با شما مرتبط باشم.

پاسخی بگذارید

