می خواهی اسرار درونتو بگم؟

سلام به همگی.

اینبار براتون یه چیز جالب در مورد روانشناسی رنگها دارم .اصل ماجرا اینه که از اونجایی که من به سایتهای که مربوط به علم رواشناختی وروانشناسیه علاقه دارم یه کتابچه دارم که اسامی سایتهای مربوط به این موضوع رو توش داره. داشتم توش میگشتم که به یه سایت جالب برخوردم با این توضیحات: در این سایت به ارائه ی تست روانشناسی رنگها پرداخته …… .برام جالب بود رفتم ببینم قضیه چیه.وارد تستش شدم. تستشو دادم ولی فکرمی کردم که همش خالی بندیه. بعدش که جوابش اومد از تعجب …. .واقعا واقعی بود  جوابشو میگم.حیفم اومد به شمامعرفیش نکنم.

بهتون توصیه می کنم اگر خواستید توزندگیتون از درون  فردی مطلع شوید ازش این تستو بگیرید .اصلا من هر چی بگم شما باورتون نمیشه باید خودتون امتحانش کنید.آدرسش این زیره فقط ازتون می خوام واکنشتونو نسبت به جواب تست واینکه آیا واقعی بوده یا نه رو بهم بگید .آیندتونو خوب بسازید .خدا نگهدار.

http://www.bayatinet.com

Posted on فوریه 9, 2009, in عمومی and tagged . Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. KHEYYYYYLII BAWWWWHAL BOOD CHOON AZ 6 MOREDESH 5 MOREDESH 120% DOROST BOD!!! :0
    TANX FOR MOAREFI SITE :)!!….

  2. salam. az inke inghadr faal hastin tabrik migam matlabe jalebi bood taghriban dorost bood.

  3. سلام
    لینکش از کار افتاده متاسفانه
    سایت دیگه ایی نداری مثل همین ؟

پاسخی بگذارید

