استاد شجریان ، بی همتای موسیقی جهان است

استاد محمد رضا شجریان

استاد محمد رضا شجریان

سلام .

می دونم این وبلاگ یه وبلاگ تخصصی و دانشجویی تو حوزه نرم افزاره و می دونم که خودم این قانون رو گذاشتم که هیچ کس مطلب غیر مربوط نذاره اما نتونستم بی حرمتی به استاد رو تحمل کنم .

من که با صدای استاد محمدرضا شجریان مست میشم ، من که اخلاق و انسانیت رو از ایشون یاد گرفتم من که راه عاشقی رو از ایشون یاد گرفتم سکوت نمی کنم

باورم نمیشد وقتی توهین های پی در پی سایت لجن پراکن  خودباختگان  رو به استاد دیدم . اینقدر حالم بد شد که به خود سایتش نرفتم و غیر مستقیم ازیه سایت رسمی دیگه دیدم .(حتی لینکش رو هم نمی ذارم چون نمی خوام وبلاگمون کثیف بشه)

آقایی که ادعات میشه مسلمونی …. میدونی من یه نت از صدای شجریان رو به هزار تا از مجالس وعظ خرقه پوش هایی که تو رو تربیت کردن نمی دم

می دونی من اخلاق و انسانیت رو از میون صدای داوودی شجریان یاد گرفتم …. می فهمی رند یعنی چی  …. می فهمی عشق به خدا رو از کی یاد گرفتم …..
تو اصلا عشق می فهمی چیه ؟؟ ….. بعید می دونم …. تو اون خدایی رو می شناسی که منتظر تا بنده هاش گناه کنن تا مچشون رو بگیره … نه …. اون خدایی که شجریان به من شناسونده خدایی که عاشق بنده هاشه خدای من بخشنده است…. بنده هاشو با رحمت خودش مست می کنه …… تو حتی یه بار هم طعم مستی رو نچشیدی …. چشیدی ؟

از توهم و خودباختگی بیا بیرون …. راستی یادم رفت ازت بپرسم  می دونستی  » ربنا » ماه رمضون رو کی خونده ؟؟؟ می دونستی صدا و سیما این اثر جاودانه رو پخش می کنه بدون آنکه حتی نامی از استاد ببره ؟؟؟ ….

صلاح کار کجا و من خراب کجا /  ببین تفاوت ره کز کجاست تا کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس / کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

چه نسبت است به رندی صلاح و تقوا را / سماع وعظ کجا و نغمه رباب کجا

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد / چراغ مرده کجا و شمع آفتاب کجا

و اما حرف آخر …

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس / توبه فرمایان چرا خود توبه کم تر می کنند

ای گدای خانقه برجه که در دیر مغان / می دهند آبی که دل ها را توانگر می کنند

در همین رابطه بخوانید :

سایت طرفداران استاد شجریان …. پاسخ این سایت خیلی بهتر از پاسخ منه

نامه‌ی یک فرزند شهید در واکنش به یاوه‌گویی‌های انصارنیوز

صلاح کار کجا و من خراب کجا دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس چه نسبت است به رندی صلاح و تقوا را ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد چو کحل بینش ما خاک آستان شماست مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا سماع وعظ کجا نغمه رباب کجا چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا کجا رویم بفرما از این جناب کجا کجا همی​روی ای دل بدین شتاب کجا خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا
دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئن 27, 2009, in عمومی. Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. سلام بابک جان ازاین آدمها زیاد پیدا میشه که معنی هیچ چیزو نمیفهمن حتی معنی…… بابامم ازت این مطلب عالیت تشکر میکنه و میگه: این حرفا زیاده اصل خاطره های استاد که هیچ وقت از ذهن هیچ انسانی پاک نمیشه

  2. ….. man ta ghablaz in 22 khordad ba afkaresh ashna nabodam vali vaghti ke …. nazashta ahangasho bezaran !!! didam kheylii mardeeee !!! hala o0n aghayon beninad ke ( in hemaseye khaso khashk chi kar mikoneeeee ) …. dar zemn ostad bidi nist ke be in bada belarzeeeeee ….. onghad etebar dare keeeee …. !!

  3. سلام به هموطن باغیرت خودم.
    اینا انقدر جمودالفکرن که از هنر وانسانیت چیزی حالیشون نیست. ولی خدایش با غیرت خیلی حال کردم ولی کجا بودی ببینی با چوماق و باتوم افتاده بودن به جون دخترای ایرانی…………….

  4. بسیار متشکرم دوست عزیز به دلیل برخی مسائل نظر شما با ویرایش به روی وبلاگ رفت عذر ما رو بپذیر

  5. in adam haei ke ma didim ostado gheire ostad halishon nist…..be hame hata kasani ke mardom dosteshon daran ham tohin mikonan:( …….kheili az in babat narahat shodam:(((( ….

  6. سلام من از بچگی در مکتب این استاد ارجمند بزرگ شدم هرچند که هیچ وقت از نزدیک ندیدمشون. اما لبخندهایش همیشه برای من روحبخش بوده و هست یک دنیا معرفت و اخلاق بوده و هست.

  7. با نظر همتون موافقم دمتون گرم وسرتون خوش باد درورد بر استاد محمدرضا شجریان پدر آواز ایران عزیزمان

پاسخی بگذارید

