امکانی جدید در وبلاگ ، نقطه ای جدید در بازدید ها و پاسخ تمرین دوم

سلام

اول : از این به بعد می توانید به مطالب وبلاگ امتیاز بدهید . برای این کار روی لینک مطلبی که می خواهید به ان امتیاز بدهید کلیک کنید تا به صفحه مخصوص آن بروید .حالا در پایین صفحه می توانید به آن امتیاز بدهید .

دوم :رسیدن آمار بازدید در یک روز به 298 رو به همه اعضا از جمله خودم تبریک بگم .

و  تمرین ها ….با وجود اینکه تعداد خیلی کمی به تمرین ها جواب می دن اما به هر حال همون ها هم موجب ایجاد انگیزه هستن .
جواب هایی که فرستاده شداکثرا درست بود و بعضی ها هم با یکم اصلاح درست میشدن . برای دریافت پاسخ تمرین 2 روی لینک زیر کلیک کنید ، این فایل پاسخ یکی از بچه ها است به تمرین :

exre2answer

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئیه 8, 2009, in عمومی. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. سلام
    میشه یه پیشنهاد بدم؟
    لطف کنید تاریخ دقیقی که باید پاسخ تمرینو بفرستیم ذکر کنید.من خودم فکر میکردم تا آخر امروز برای جواب دادن فرصت داریم(17 تیر)!!!.شایدم من اشتباه متوجه شدم!!!
    ممنون

  2. سلام
    زمان ارسال جواب تمرین ها سه روز بعد از زمانی هست که من ارسال می کنم .

پاسخی بگذارید

