بازگشت وبلاگ و یک مساله خیلی مهم

به لطف خدا وبلاگ بعد از دو روز کما برگشت .
از تلاش همه دوستان برای بازگشت وبلاگ صمیمانه تشکر می کنم .
چرا وبلاگ بسته شد ؟
به دو علت وبلاگ بسته شد . من دو روز پیش مطلبی رو درباره بازیابی داده ها فرستادم . در انتهای این مطلب لینکی بود برای دانلود نرم افزاری های مربوط به بازیابی بود . ظاهرا سایت ورود پرس این سایت رو منتشر کننده هرز نامه تشخیص داده بود و وبلاگ ما به مدت دو روز بدون هیچ گونه اطلاع و هشداری بسته شد .و دیگر این که یکی از دوستان در مطلب معرفی بازی لینک های بسیار زیادی را قرار داده بودند که گویا این هم با قوانین ورد پرس در تضاد است .

خواهش من از نویسندگان عزیز وبلاگ :
از همه شما دوستان  (اول از خودم) خواهش دارم که از این به بعد فقط به سایت های معتبر لینک  بدین .و اگر هم مطلبی را از جایی کپی می کنید که طولانی است و لینک های زیادی دارد بهتر است به آن مطلب اصلی لینک بدهید . بازهم تکرار می کنم که مراقب باشید که به سایت ها و وبلاگ های معتبر لینک بدهید .

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئیه 14, 2009, in عمومی. Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. خدا رو شکر که از اغما خارج شد وبلاگمون از این به بعد باید بیشتر حواسمون باشه که چی میزاریم تو وبلاگ تا بعضی شاد نشن

  2. …. tanx god !!! 😀 …. ! …

  3. بابک joon سلام!
    Tabrik میگم omidvaram وبلاگتون(مون) hamishe پابرجا bashe .
    دیدم sare فارسی va فینگلیشی bahs داشتید(albate دو hafte قبل) goftam شاید ba این raveshe من moshkel حل she!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. سلام دوست عزیز.
    باید بگم ما تازه با بلاگ شما آشنا شدیم و از یافتنتون بسیار خوشحال شدیم !
    میخواستیم با اجازتون شما رو در بخش پیوندهای وبلاگ تی جی ان ان قرار بدیم اگر مانعی نداره ؟
    خسته نباشید.

پاسخی بگذارید

