«رسیدن آمار وبلاگ به نقطه ای جدید»

سلام

تبریک میگم آمار جدید یعنی 419 بازدید در یک روز به همه و از تمام نویسندگان وبلاگ کمال تشکر دارم که با پست های خودشون آمار رو به نقطه جدیدی رسوندن واز تمام بازدید کنندگان هم تشکر میکنم که با نظر هاشون ما رو در بهتر کردن مطالب وبلاگ کمک کردند.

منتظر نظر هاتون هستیم

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئیه 21, 2009, in عمومی. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. سلام…من هم واقعاً‌شوكه شدم وقتي ديدم تعداد رو!!!!
    واقعاً‌جاي تقدير و تشكر؛و البته هزار آفرين داره به تمام فعالان اين وبلاگ و خسته نباشيد مي گم به همتون…ايشالا بزودي با كوله باري از تجربه!!!(خنده مليح) و چيزايي جديد من هم به ياري ســبــزتـــان خواهم پيوست….

    راستي بابك….
    تو تو شمال هم ول نمي كني وبلاگ رو؟؟!!!
    بابا بورو ديگه…بذار يه نفس راحت بكشه وبلاگ از دستت{هاهاهاها}…

  2. vaghan ba jomle ye akhar movafegham !!!! to mosaferatam dast az sare weblog bar nemidareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

پاسخی بگذارید

