ترم جدید و انتخاب واحد

سلام دوستان عزیز

همان طور که در ایمیل ارسالی به شما اشاره کرده بودم قصد داریم تا انتخاب واحد این ترم را به صورت مشورتی انجام دهیم ، این از من :

ساختمان داده : شاه پریان

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on اوت 25, 2009, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 63 دیدگاه.

  1. سلام دوست عزیز
    سایت شما به پیوند های ما با نام سایت جامع نرم افزار اضافه شد
    ما را با نام نرم افزار- صنعتی شاهرود درج نمایید
    متشکرم
    مدیریت وبلاگ

  2. سلام!
    تقدیم به بچه هایی که معادلات پاس نکردند:
    همه اساتید جز ارغند!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. محسن جان مرسی …… دمت گرم

  4. سلام.. برای ساختمان داده میگن اقای شاه پریان پیره و اصلا حوصله درس دادن نداره و 1 پروژه هم به بچه ها میده و خیلی بد نمره میده
    درس معادلات: اساتید کرمی و ارفع
    درس امار و احتمالات: استاد میرخان( خانم شریعتی اصلا توصیه نمیشه

  5. آمار استاد یاری ؛ معادلات اسلام پور کلاس یکنواختی داره اما فقط به برگت نمره میده نه کم نه زیاد ،اگر استاد برای فیزیک 2 میشناسید حتما معرفی کنید!

  6. سلام.من میگم هرکس هر درسی می خواد این ترم برداره بگه که بقیه بدونن چه اساتیدی رو معرفی کنن
    من خودم گسسته. آمار .مدار 1.ریاضی مهندسی. زبان تخصصی .زبان ماشین. آز فیزیک 1
    مرسی

  7. من خودم درسهای زیر رو بر می دارم :

    معادلات . آز فیزیک 1 و 2 . ساختمان داده . مدار . زبان تخصصیv. احتمالا آمار هم بردارم .تا بینیم چه می شود …..

    برای فیزیک هم ترک زاده خوبه و حاجی زاده هم بد نیست اما از درس دادن زیاد خبری نیست و مثال حل می کنه و باید تمرین های هفتگی رو براش ببرید

  8. منم میخوام درسای تکراری ترم قبلمو بردارم!!!!!
    برنامه سازی پیشرفته,آز فیزیک 2,معادلات,مدار1,گسسته و یدونه دیگه که بعدا میگم.
    فیزیک که از حاجی زاده راضیم خیلی استاد خوبیه.معادلاتم که ارفع تعریفشو خیلی شنیدم.
    پیشرفته که اونلی عامری!!!!!!(شوخی کردم بر ندارینا)پیرنیا میگن خیلی خوبه.
    بقیه رو محتاجیم به کمک دوستان….

  9. من فیزیک 2 با چراغی داشتم خیلی خوب بود.هم درس دادنش هم نمره دادنش
    معادلات هم با ارفع داشتم خوبه

  10. اونایی که میخوان گسسته بردارن اگر میخوان فقط پاس کنن با فیضیان بردارن اگر هم میخوان به حقشون برسن با زرین زاد.
    چون استاد عالیقدر فیضیان حال ندارن برگه صحیح کنن به همه یه نمره بین 10 تا 15 میدن!باور نمیکنید از بابک بپرسید!!!!!

  11. دیروز با بچه های ترم بالایی یه جلسه داشتیم ، برای ساختمان داده اساتید زیر به تر تیب پیشنهاد شدن :
    شاه پریان ، پرند ، عزت دوست

    برای زبان ماشین : پولادی ، زمردیان

    مدار : اعلایی ، هادی

  12. bache ha mishe lotfan baraye aze fiz1 & aze computer ostade khob moarefi konid? kheili mamnon

  13. rasti ostad shams baraye fiz2 chetore?

  14. salam !! man dostam terme pish va shams dashte kheyliii tarif mikard azash …. dar zemn term balayi ham migan yeki az behtarin ostadaye fizike …. vali zood tamom mishe … age begirin khobe ! ) dars dadanesh khobe ( nomre dadanesho nemidonam !

  15. salam ……..mer30 bishtar mikham bedonam nomre che jori mide mesle areazar nabashe:D

  16. آز فیزیک 1 رحمتیان خوبه نمره خوب میده ولی خیلی سخت گیره هر جلسه باید گزارش کار ببریم براش(ترم قبل خودم باهاش داشتم) آز رایانه(فارسی پاس بداریم)جمالیان استاد خیلی خیلی خوبی نمره عالی میده این ترم من یاسر باهاش داشتیم راضی هستیم ازش زیاد گیر نمیده ولی نمره خوب میده

  17. خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون:)

  18. سلام
    فاطمه جون ترم قبل یکی از دوسای من با شمس فیزیک 2 داشت.میگفت خیلی خوب درس میده اما نمره دادنش زیاد تعریف نداره. فیزیک 2 هم پاس نشد!!!

  19. بیتا جان خیلی ممنون………:)

  20. ببخشید میشه یه استاد خوب واسه زیان تخصصی و اندیشه 1 معرفی کنید!!!(

  21. اندیشه1 استاد ماهرویی استاد خوبی نمره خوب میده,قاسمی بد نیست ولی نمره بده نیست.

  22. سلام ..خوبين همگي؟؟
    از بين استاداي فيزيك 2 كدوم بهتره…با توجه به اينكه مثل اينكه خانم حاجي زاده كلاس نداره اين ترم!!!!

    يكي كه هم شارژ باشه و سرحال،هم خوب درس بده و هم خوب نمره بده(توقعم زياده آخه؟؟؟!!!)

  23. آز فيزيك 2 رو با كي برداريم؟؟
    چرا 3 تا استاد بيشتر نداره؟؟؟؟!!!

  24. ببخشيد اشتباه گفتم….اصلاً استاد نداره!!! :دي
    هنوز كلاس نذاشتن براش حتماً

  25. براي آمار و احتمال كدوم استاد بهتره؟
    هنوز استاد ميرخان كلاس نداره مثل اينكه!!

  26. سلام به دوستان عزیز
    توی این درسها هم میشه من رو راهنمایی کنید؟

    مهندسی نرم افزار: سیدی – كردتودشكی

    ریاضی مهندسی: ازغند – دانشمند

    طراحی الگوریتم: سالاری مندی – شاه پریان – شیخ الحرم مشهدی – قوامی

    تاریخ تحلیلی: ارشادی – خویی زاده – شیخ الرئیس – گوهری – معینی پور

    معماری کامپیوتر: جوان – مرادخانی

    برنامه سازی سیستم: محمد پولادی – زمردیان – عباسپور

    شبیه سازی: بهشتی فرد- شهبازی- قوامی

  27. کسی میدونه برای ریاضی مهندسی آقای شفیعی و نیسی نمره و درس دادنشون چه جوریه؟

  28. حقیقتش ما همه 87 هستیم سمیرا خانم . شیخ الحرمی جوون و تازه اومده دانشگاه ما بجه ها باهاش برنامه سازی پیشرفته داشتن .

  29. Hi!
    avval inke sry chon farsi balad nissam type konam, 2vom inke az bax e 87 oonaee ke pishrafte ro ham passidan in term takhasosi chi var midaran? 🙂

  30. smh عزیز بیشتر همون چیزهایی که تو چارت زده شده رو بر می داریم واسه تخصصی مثل ساختمان داده و …

  31. سی شارپ عزیز اقای شیخ الحرمی برنامه سازی ندارن ، ساختمان گسسته دارن.
    فیزیک 2 :شمس اصلا نمره نمی ده.حاجی رحیمی جالب درس نمی ده ولی پاس می کنه (با 10 اینا) . نژادنیک و چراغی عالی نمره می دن (اگه گیرتون بیاد)
    برای ریاضی مهندسی :شفیعی بد نیست ( درس و نمره هر دو متوسط می ده) طهرانچی معمولا 3-4 نمره پایین تر از برگه می ده! ساعتچی و گیلانی خوبن. ارغند خوب درس می ده ولی نمره نمی ده (مثل شمس می مونه تو فیزیک!)
    آمار : یاری خوب نمره می ده. شریعتی خوب درس می ده و بر خلاف چیز هایی که درباره ش می گن من فقط جزوه ش رو خوندم با نمونه سوالات تی جی شدم 15 ( خوبه دیگه)
    زبان ماشین : پولادی کلاس هاش خسته کننده س ولی درس و نمره دادنش نرماله.
    فعلا همینا

  32. » نا » عزیز ممنون از راهنمایی شما ولی ترم قبل بچه های ما با شیخ الحرمی برنامه سازی پیشرفته داشتن این ترم رو نمی دونم . ولی اگه ساختمان گسسته داشته باشن که خیلی خوبه برای بچه های دیگه ما این ترم از فیضیان چیزی یاد نگرفتیم نمره هم بهمون نداد …..

  33. من ترم قبل با طهرانچی معادلات داشتم همینطور که » نا » میگه بود 3-4 نمره پایین تر از برگه نمره می ده. منم نمرم خوب شد اما 20 که انتظارشو داشتم نگرفتم. به نظر من با طهرانچی درس ور ندارین .خانم شریعتی رو هم من خودم باهاش نه کلاس داشتم نه جزوشو دیدم من با اقابیک امار داشتم بچه ها سر کلاس اکثرا افتاده بودن و 2ومین بار بود که این درسو ور میداشتن اونا میگفتن که خوب نیست ..به نظر من با هر کسی هر درس ریاضیواری رو ورداشتین ورداشتین جزوه استاد کرمی رو بخرین و نگران نباشید D:

  34. استاد نيسي درس دادنش بد نيست خوبه اما نمره دادنش…..

  35. فيزيك 1 چه استادي نمره بده هست و اذيت نميكنه

  36. معادلاتو اگه مي خواهين خوب ياد بگرين و نمره اين درس رو به راحتي بگيرين با استاد غريب خواجه بگيريد

    اقاي تاجيك اگه مي خواهي درس گسسته رو نمره خوب بگيري با فيضيان بردار و اگه مي خواهي درس جوري ياد بگيري كه به درد كنكور ارشدم بخوره با زرين زاد

    از دوستان اين سوال ميكنم تو درس زبان انگليسي 1 چه استادي خوبه و نمره ميده؟؟

    با تشكر

  37. علی الهامی عزیز با خانم آزاده علی نیا بر دار من ترم قبل داشت هم خوب درس میدن هم نمره خوبی می تونی بگیری

  38. Cern گرامی استاد ترک زاده برای فیزیک 1 خوب هستن .

  39. بابک جون این دانشجوهایی که شاه پریان رو الویت اول برای ساختمان داده پیشنهاد کردن مطمءن هستن؟چون من از چند نفر پرسیدم میگن زیاد خوب نیست!!
    خواهشا بقیه بچه ها اگه اطلاع دارن که واسه ساختمان داده کدوم استاد بهتره ما رو از اطلاعاتشون بی بهره نذارن؟

  40. برای برنامه سازی پیشرفته یه ادم درست حسابی میشه معرفی کنید که ادم نندازه؟

  41. zk عزیز استاد هاشمیان برای پیشرفته خوبه که همون اول ورودی های 82-83 پُر کردند! ولی دوستانی که با صمیمی داشتن از درس دادنش راضی نبودن ولی بیشتر شون رو با 12 اینا پاس کرده.
    آقای قادری استاد شاه پریان خیلی کار می کنه و کار هم می خواد. نمره ی برگه رو هم می ده/
    برای زبان هم موافقم آزاده علی نیا گزینه اوله

  42. وبسایت ترجمه اینترنتی افتتاح شد. با سپردن کارهای ترجمه خود به ما در وقتتان صرفه جویی کنید.

    آدرس ما: http://www.karanikgroup.com

    منتظر حضور گرمتان هستیم. معرفی ما به دوستان فراموش نشود.

  43. «نا» عزیز ممنون!
    حالا یه استاد هم برای آمار پیشنهاد کنید انشا… آخر ترم براتون دعا میکنیم!!!

  44. برای آمار تو کامنت اولم نوشتم اول از همه معتمد الشریعتی که جزوه و درس دادنش خوبه و سر امتحان سوالات برات اشنا خواهند بود، اگر هم معتمد الشریعتی نرسید یاری خوب نمره می ده.

  45. ببخشید این «کارگاه عمومی» چی هست اصلا؟

  46. ببخشید آقای AlliSoft استاد نیسی جه جوری نمره میده؟
    اخه من و چند تا از دوستان دیگه با اون برداشتیم:(

  47. کسی میدونه رستم زاده طرقبه برای زبان تخصصی خوبه یا نه؟

  48. salam fateme jan nisi shenidam khobe bad nis darsesh vali nomre dadanesh tarifi nadare

    … kesi midone … masome sadeghi vase farsi che joriye !!

  49. يه مقدار در نمره دادن سخت گيره ولي زياد نگران نباشيد انشالله درس پاس مي كنيد

  50. انشالله………….ممنون 🙂

  51. سلام من داده و زبان ماشین با هم برداشتم ولی الان میترسم ، احساس میکنم باید هر دو سخت باشه کسی در مورد این دو درس اطلاعی داره ؟ اگر خیلی سخته زبان ماشین را حذف کنم. با توجه به این که فیزیک 2 هم دارم

  52. … ! salam naeemeh jan ! fizik 2 midonam kheyli sakhte az aval ta akhresh antegrale … az riyaziyam bishtar antegral dare :-& …vali tole term bekhoni… ishalah pas mikoni … ba nome nesbatan khob !
    on2ta dg ro bayad az ye term balayi beporsin

  53. بچه ها کسی ماهرخ مومنی رو واسه تربیت بدنی 2 میشناسه؟؟؟خوب نمره می ده؟

  54. زبان ماشین یکم تخیلی ….. اما شیرینه حال میده

  55. salam mikhastam dar morede in ostada bedonam age lotf konin
    1-az fizik1
    2-fizik2
    3-pishrafte(key nejad ya salarmandi)a
    meC!!
    1chizi kash mail nemikhasT chon barnamehayi hastan mgardan
    adres peyda mikonan spam mifrestan
    tnx!!!

  56. برای آزمایشگاه هایی که خواستید تودجی و کرانیان خوبن. برای پیشرفته اولی که توصیه نمی کنم دومی هم نمی شناسم ظاهرا تازه اومده. از بابت ایمیل هم نگران نباشید، سیستم وردپرس برخلاف سسیتم های وبلاگ نویسی فارسی از امنیت بسیار بالایی برخورداره و ما هم وظیفه داریم تا از ایمیل های شما در قالب قانون حریم خصوصی حفاظت کنیم. راستی بهتر بود تو مطلب ترم جدید و انتخاب واحد -5 نظر خودتون رو می ذاشتید.

  57. سلام میخواستم کمکم کنید که ایا این انتخاب واحدی که من کردم خوبه منظورم از نظر سنگینیش هست چون معدلمم باید بالا ببره و اینکه استاداش چطورین بنظر شما توی حذف و اضافه مدار الکترونیکی رو حذف کنم یا نه؟
    زبان تخصصی /رستم زاده_زبان ماشین /پولادی_مدار1/جباری_مدار الکترونیک/مرادخانی_از فیزیک 1/پورهادی_ساختمان داده/عزت دوست
    با3 تا درس عمومی که جمعا 5 واحد عمومی میشه
    ممنون میشم راهنمائیم کنید

  58. چون ترم زوج نیست، زیاد نمیشه گفت سنگینه. سه تا درس اول با یک ماه خوندن می تونید جمع کنید. مرداخانی من نمیشناسم نمی دونم چطوریه. ساختمان داده ممکنه یکم اذییت کنه چون عزت دوست سخت گیره.

  59. ممنون از راهنمائیتون ولی نگفتید نظرتون در مورد حذف مدار چیه؟ و اینکه عزت دوست توی ساختمانداده در مقایسه با صمیمی تو پیشرفته چجوریه یعنی نمره دادنش و پروژش عزت دوست درس خوب میده ؟

  60. عزت دوست درس دادنش خیلی خوبه، ولی امتحاناش سخته. در مورد حذف مدار نمی دونم چی بگم اگه درس خون هستید می تونید برسونید.

  61. یه سوال تخصصی جباری برای مدار چجوریه من از هرکی شنیدم میگه حذف کنم نمیدونم چکار کنم علایی روپم باز نمیکنن بنظر شما اگه برم سر کلاس یکی دیگه میتونم مدارو با جباری یه نمره بالای 15 بگیرم

  62. هرکسی حذف کرد اشتباه کرد. جباری درس دادنش خوب نیست، باید خودت بشینی همش تمرین کنی من خودم کتاب تمرین مدار 1 دیانی کار کردم. ولی نمره دادنش از بقیه بهتره. در ضمن سعی کن صبح زود باهاش برنداری چون ممکنه ناراحتی اعصاب بگیری.

  1. بازتاب: ترم جدید و انتخاب واحد-5 « ..::وبلاگ دانشجویان نرم افزار::..

پاسخی بگذارید

