نمره های ساختمان گسسته استاد فیضیان اشتباه وارد سایت شده بود

سلام

دوستان نمرات درس ساختمان گسسته استاد فیضیان اشتباه وارد سایت شده بود . امروز من در دانشگاه بودم و مطلع شدم . ابتدا به ساختمان 3 رفتم و بعد از گرفتن پرینت کارنامه به

دایره امتحانات در ساختما 5 طبقه دوم رفتم . حتما اقدام کنید …. نمره من از 10.5 به 14 تغییر پیدا کرد …..

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on اوت 31, 2009, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. ey val in uni ma az hame lahaz terkonde ostad kharab mikone daneshjoo kharab mikone dar kol damesh garm!!!!!!!

  2. salam
    hala nomre haye sahih varede site shode?man ke chand roze say mikonam beram to site nemishe………..mamnon

  3. Damed Garm Khob bod Nomre Pishrafte ro injori Dorost Mikardan Motmaenid Ke Kam Nemikonnad!!!!

  4. Damed Garm Khob bod Nomre Pishrafte ro injori Dorost Mikardan
    Motmaenid Ke Kam Nemikonnad!!!!

پاسخی بگذارید

