تولدم مبارک

امروز من یک ساله شدم .

یادش بخیر سال پیش همین زمانا بود که به دنیا اومدم. اوایل کارم همش دو نفر بودن که برام مطلب می ذاشتن … بعد همین طور اضافه شد و همین طور هم کم شد … تا که  امروز رسید و چند نفری هستن که هوای من رو دارن ….. گاهی وقتا فقط یه نفر برام مطلب می ذاشت …..چه اتفاقایی که توی این مدت واسه من پیش نیومد!!! حتی یه بار  مجبور شدم دو روز بخوام …. دوست داشتم همیشه مطالب خوبی براتون داشته باشم ، مطالب جدید و مفید ….. نمی دونم شما بگید چقدر موفق بودم ……

بچه های وبلاگ همگی خسته نباشید ، مهمون های همیشگی وبلاگ بازهم قدمتون رو چشم تو جشن ما شریک باشید

اینها حرف های وبلاگ ما بود….. اگه الان این وبلاگ دوام آورده اول به خاطر لطف خدا است و بعد همکاری و تلاش بچه های نویسنده …… امیدوارم که سال های بعد هم این روز رو جشن بگیریم …..

تولدم مبارک

امروز من یک ساله شدم .

یادش بخیر سال پیش همین زمانا بود که به دنیا اومدم. اوایل کارم همش دو نفر بودن که برام مطلب می ذاشتن … بعد همین طور اضافه شد و همین طور هم کم شد … تا که  امروز رسید و چند نفری هستن که هوای من رو دارن ….. گاهی وقتا فقط یه نفر برام مطلب می ذاشت …..چه اتفاقایی که توی این مدت واسه من پیش نیومد!!! حتی یه بار  مجبور شدم دو روز بخوام …. دوست داشتم همیشه مطالب خوبی براتون داشته باشم ، مطالب جدید و مفید ….. نمی دونم شما بگید چقدر موفق بودم ……

بچه های وبلاگ همگی خسته نباشید ، مهمون های همیشگی وبلاگ بازهم قدمتون رو چشم تو جشن ما شریک باشید

اینها حرف های وبلاگ ما بود….. اگه الان این وبلاگ دوام آورده اول به خاطر لطف خدا است و بعد همکاری و تلاش بچه های نویسنده …… امیدوارم که سال های بعد هم این روز رو جشن بگیریم …..

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on نوامبر 9, 2009, in عمومی. Bookmark the permalink. 14 دیدگاه.

  1. منم تبریک میگم تولدت کوچولو(البته با توجه به سن میگما کوچولو)انشالاه همیشه موفق باشی عزیز و هرروز update باشی 🙂

  2. چقدر زود میفهمیم که زندگی روزایی بود که زود سپری شدنش و آرزو میکردیم.
    منم به همه تبریک میگم
    امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه 😉

  3. یه آسمون گلهای یاس و میخک یه دنیا عشق و اشتیاق و پولک یه حس عاشقانه و قلب بی قرار و کوچک فقط میخواد بهت بگه وبلاگ کوچولو تولدت مبارک.

  4. چقدر زود دير ميشه
    تولدت مبارك با آرزوي موفقيت بيشتر

  5. من هم به نوبه ي خودم تبريك مي گم به همه ي بچه ها و كسايي كه ميان تو اين وبلاگ…

    ايشالا كه اين وبلاگ (و اين گروه) هميشه خوب و خوش كنار هم باشن،هواي همديگه رو داشته باشن و ايشالا به موفقيت برسن…

    تولد—-تولد—تولدت مبارك
    مبارك—-مبارك—تولدت مبارك
    بيا فيلتر و فوت كن — كه يك روز بيشتر باشي
    با دايال آپ بيا بالا!— ايشالا زنده باشي

  6. منم تبریک می گم انشالله موفق باشی

  7. ایشالا که صد ساله بشی…!!!

  8. سلام به همه،
    منم تبریک میگم.می خواستم بگم که کار همه ی بچه ها عالی بود ولیواقعا بابک تو کارت عالیه،این ثابت قدم بودنت و تلاشت برای اینکه این وبلاگ و سرپا نگه داری واقعا قابل تحسینه…از طرف tjs87 guysازت تشکر میکنم و بهت خسته نباشید میگم….بابک یاد اون روزی که با عیاسپور کلاس داشتیم افتادم که چندتا برگه پرینت گرفته بودیو با عباسپور صحبت کردیو بعدشم پا تخته آدرس طویل وبلاگ و نوشتی…یادته؟ بها هم بود،یاسی هم بودش…..یادش بخیر اولین جلسه ی وبلاگ تو شکوه ….یادتونه؟جلسه ی7نفره ای که چقدر توش خنده بود(فکرکنم 80درصدشو خندیدیم)….واقعا چقدر زود دیر شد….چقدر چیزا تغییر کرد…ولی هنوز tjs87پا برجاست.منم همش stand byام ولی خوب هیچوقت tj رو کامل ول نمی کنم.ایشالاهمش رو پا باشه….بازم از همه ی بچه ها که در این وبلاگ زحمت کشیدند و میکشند و خواهند کشید ممنونم

  9. آخی عزیزم…….ببخشید ولی با چند روز تاخیر تولدت مبارک:_*
    ایشالله که همگی موفق باشین.

  10. با سلام
    سایت «دانشجویان نرم افزار دانشگاه های ایران» افتتاح شد.

    اگر مایل به تبادل لینک با ما هستین، ما رو با خبر کنید.

    در ضمن اگر دوست دارین و افتخار میدین، خوشحال میشیم که به جمع ما بپیوندین.

    راستی، اگه دوست داشتین که در سایت مطلبی درج کنید یا به هر طریقی همکاری داشته باشید یا نویسندگی کنید، با مدیریت تماس بگیرین.

    با تشکر
    سایت «دانشجویان نرم افزار دانشگاه های ایران»
    http://www.iuss.ir
    http://www.buss.ir

  11. سلام بابک عزیز یک سالگیه وبلاگ رو به تو و همکارات تیریک میگم. منم بعد 1 سال هنوز منتظرم خبرم کنی بریم کنسرت شجریان!!!!
    ما هم تو این سالی که 6 ماهش گذشته ، دوران عجیبی داشتیم. تازیانه های روزگار باعث شد زودتر از موعد کمرمون خم بشه…

    happy birthday

  12. این غلط املایی منم لطفا درست کن!!!!!!
    گذشت!

  13. از همه کسای که نظر گذاشتن ممنونم …. احسان جان فعلا استاد کنسرت ندارن که ……

  14. با سلام خدمت مدیر وبلاگ محترم
    وبلاگ خوندنی و پر محتوایی دارین ..
    بهتون تبریک میگم

    من مدیر

    وبلاگ عمومی دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه شهید با هنر کرمان

    هستم و خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم

    منتظر جواب شما هستم

    موفق باشید

پاسخی بگذارید

