نمونه سوال و برنامه های زبان ماشین و اسمبلی

سلام به همه

به ویژه اونایی که مثل خودم این ترم درس بسیار (……) زبان ماشین و اسمبلی رو دارن …. داشتم دنبال نمونه سوال واسه درس اسمبلی می گشتم که مجموعه زیر رو پیدا کردم ،  این بسته شامل نمونه سوال به همراه جواب و برنامه های لازم برای اجرای برنامه های اسمبلی هتسش ….. حتما دانلود کنید ……

برای دانلود این مجموعه اینجا کلیک کنید

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on دسامبر 6, 2009, in نرم افزار, دانلود and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 28 دیدگاه.

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    داداش سایتتون عالیه ولی من هر چه قدر دنبال نمونه سوال واسه اسمبلی بودم پیدا نکردم اگه می شه اون نمونه سوالاتتونو واسه من بفرستید
    ممنون
    r.gelaris@gmail.com

  2. دوست عزیز تو همراه این مطلب یه لینک هست ، با کلیک روی لینک و دانلود کردن فایل زیپ شده ، می تونید نمونه سوال ها رو که به صورت PDF هستن دریافت کنید.

  3. سلام من بروژه اسمبلی دارم.موضوع بروژه تیزر تبلیغاتیه.یعنی یه متنی که باید از روی صفحه مانیتور بگذره.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

  4. دوست عزیز متاسفانه توی تیم ما فردی نیست که بتونه در این زمینه شما رو راهنمایی کنه اما مطمئنا می تونید پروژه های آماده رو واسه موضوع خودتون دانلود کنید

  5. دستت درد نکنه استاد

  6. ممنون از سوالات اسمبلی
    خدا قوت.

  7. سلام اگه امان داره نمونه سوالت اسمبلی رو برام میل کنید من هر کاری کردم دانلود نشد.
    nomad.tanha@yahoo.com

  8. دست درست قربون معرفتت
    منم این ترم زبان ماشین دارم می خواستم بپرسم شما کاردانی می خونید یا کارشناسی

  9. من که دو ترم پیش پاس کردم. کارشناسی

  10. سلام
    من خیلی تلاش کردم نمونه سوالایی رو که گذاشتین دانلود کنم ولی متاسفانه نشد
    واقعا ممنون میشم اگه برام میلش کنین من شنبه امتحان دارم وبه این سوالا احتیاح دارم
    ممنون

  11. متاسفانه باز سرورهایی که ما توش فایل آپلود میکنیم رو فیلتر کردن.

  12. سلام ٰ
    اگه وقت داشتید برنامه ها رو واسه منم میل کنید آخه دانلود نمیشه.
    در ضمن یه عدد رو می خوام به توان خودش برسونم. عددم 16 بیت است . وقتی در خودش ضرب بشه میشه 32 بیت . دفعه بعد باید دو تا 32 بیتی در هم ضرب بشه حاصل 64 بیتی است که ادامه این کار مشکله . اگه میشه در این مورد هم راهنمایی کنید . ممنون میشم .

  13. مرسی دوست عزیز
    www هم کار من نبوده یکی از دوستان که بهش گفته بودم سوال رو از شما بپرسه ایمیلم رو این طوری وارد کرده

  14. سلام دوست عزیز نمی تونم از لینک دانلود کنم اگه میشه بزن به ایمیلم مرسی از لطفت

  15. فرستاده شد. دوستان عزیز آدرس ایمیل رو لازم نیست که داخل متن پیامتون بنویسید، فقط کافی وارد بخش مشخصات که برای ارسال پیام لازمه بنویسیدش. سپاس

  16. ممنون از لطفت

  17. باسلام و تشكر فراوان:
    محتواي سايتتون خيلي خوب بود.اما مثل اينكه سرورتون فيلتر شده چون من هر چه قدر سعي كردم نتونستم فايل نمونه سوالهاي برنامه اسمبلي را دانلود كنم.اگر امكانش هست,اين فايل را براي من ارسال كنيد.

  18. بله متاسفانه . براتون ایمیل کردم. پیروز و سربلند باشید.

  19. لینک کار نمی کنه !؟شما باید بفرستیم …؟؟؟
    gmail یا شماره هم بدم ! ؟ یکی از دوستام اینجارو معرفی کرد ! ولی امشب سوالامو می خواستم که کار نمی کنند !

  20. به ایمیل تون ارسال کردم.

  21. مرسی ….چه سریع

  22. دست شما درد نکنه

  23. salam man farda emtehane assembly daram shadidan be in file niaz daram az server dl be surate naghes shod lotfan baram mail konid mamnoon

  24. به ایمیلتون ارسال شد مونا

  25. اگه میشه برای من هم بفرست نمونه سوال اسمبلی + جواب ! خیلی ممنونم !

  26. دوست عزیز نتونستم پیدا کنم. اگر پیدا کردم می فرستم برای شما.

  27. سلام دانلود نمی شه
    فردا امتحان دارم خواهشن به ایمیلم بفرستید

پاسخی بگذارید

