سایت enroll و یک ویژگی جدید و باور نکردنی

الان حدود ساعت 12 شب که وارد سایت enroll (بخش ثبت نام دانشگاه) می شم تا شماره صندلی ام رو واسه امتحان ببینم ، دیدم صفحه اصلی بخش کاربرا که مدتی بود دیگه خبری از بدهکاری و بستانکاری شهریه توش نیست ، تغییر کرده.ارسال پیام به مسئولین دانشگاه ! جالبه … شما بخشی که می خواین رو انتخاب می کنید پایینش متن نامه تون رو می نویسید و بعدش هم دکمه ارسال …. حالا جدا از این که این پیغام ها خونده بشن یا نه ! به نظر سیستم جالبیه….. سمت چپ هم پیوند پیام های دریافتی شما قرار گرفته ….. تو این بخش پیام های مربوط به کلاس ها نظرم رو جلب کرد …. به نظرم این بخش این طوری که مثلا اگه قراره یه استادی یه روزی نیاد یا کلاس اضافه بذاره از اینجا به دانشجوها اطلاع میدن… نمی دونم باید منتظر بود و دید …..

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژانویه 25, 2010, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. داريم پیشرفت میکنیم D:

  2. من که صفحه رو باز کردم فکر کردم اشتباه رفتم تو ، معذرت خواهی کردم اومدم بیرون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. با حال گفتی دو نقطه دی

  4. دوست عزیز تا حالا ازش استفاده کردی و جواب بگیری ؟
    من دو تا نامه فرستادم هیچ کدوم رو بعد از گذشت ماه ها جواب ندادند.

  5. نه پاسخی نمی دن من یک بار تست کردم

پاسخی بگذارید

