ترم جديد و انتخاب واحد

سلام
دوستان عزيز اگه به ياد داشته باشيد پيش از شروع انتخاب واحد ترم قبل – همين ترمي که تازه تموم شد – پستي  توي وبلاگ منتشر کرديم و از همه خواستيم تا نظرات خودشون رو درباره درس ها و اساتيد مطرح کنن تا بقيه هم استفاده کنن . براي اين ترم هم قصد داريم دوباره اين کار رو انجام بديم . بنابراين اگه کسي خواست در اين باره ما رو کمک کنه مي تونه نظر خودش رو درباره استاد يا درس تو بخش نظرات همين پست وارد کنه. از هر استادي انتقادي داشتيد مطرح کنيد چه اين که خود من هم اين کار رو خواهم کرد ، اما بي احتمرامي نکنيد.

همچنین بچه های انجمن برنامه نویسی دانشگاه هم در این باره نظرات خودشون رو دادن که می تونید اینجا بخونیدش
واقعا ممنونم از همه شما

چارت آموزشی نرم افزار – مقطع کارشناسی پیوسته

چارت آموزشی سخت افزار – مقطع کارشناسی پیوسته

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on فوریه 2, 2010, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 106 دیدگاه.

  1. پیشنهاد می کنم برای درس پیشرفته با فراهانی بر ندارید مگه این که متدش این ترم عوض کنه … من باهاش نداشتم اما می دونم جریان چیه …. واسه زبان ماشین اگه با پولادی بر می دارید بدونید که حوصلتون به شدت سر می ره و باید برای امتحان کل کتاب کسل کننده زبان ماشین رو بخونید ….. و خیلی مسائل دیگه ….. نمره هم هرچی بنویسید ظاهرا البته …

  2. مدار:
    علایی خیلی خوب درس میده تو تصحیح برگه خیلی دقیقه
    4 تا سوال واسه پایان ترم میده هر سوال رو از 25 نمره صحیح میکنه یعنی به ازای هر خطی که نوشتی یک نمره داری هر نمره ای از 100 گرفتید تقسیم بر 4 میکنه!
    کلا استاد پیگیریه تا قانعت نکنه بیخیال نمیشه!
    نمره اکثر دانشجوها پایین شد!!!!!

  3. زبان تخصصی:
    با ایرج صفا داشتم به هیچ صورت باهاش برندارید مگه اینکه با تفنگ تهدیدتون کردن به مرگ(البته اگه من بودم مرگ رو انتخاب میکردم)چون یه پروژه میده برای تکمیل کتاب خودش آخر سرم نمره خودتونرو نمیده!
    واسه امتحانش هم باید متن کتاب رو حفظ کنید چون از متن جای خالی میده!

  4. اون یکی استاد زبان تخصصی ، رستم زاده هم از ما پروژه خواست بردیم تازه من همه کلاس اش رو رفتم بهم داد 17 چند تا نمره مثبت هم داشتم … حکایتی این دانشگاه

  5. راستی محسن عکست باحاله ….

  6. حاج محسن خالی نبد! تو که زبان تخصصی رو 19.5 شدی!

  7. سلام به همه
    به نظر من با رستم زاده زبانو بر ندارید چون بر خلاف همه تعریفایی که شنیدم نه خوب نمره داد(خوب نمی خوام نمره بده نمره خودمم نداد) کلی هم سر کلاس ترور شخصیتمون کرد!!! از بچه ها شنیدم صفا بهتره
    یه استاد عمومی خوبم واسه خواهران بگم!! لیلی پارسا نهج البلاغه داشتم باهاش خوب بود(امتحان تستی بود)
    از هادی هم برای مدار راضیم.خوب درس میده.ریاضی مهندسیم گیلانی خوبه(معمولیه).نمره خودتو میده(مدیر گروهم که هست)
    حالا یکی لطف کنه به من بگه مدار منطقی با الکترونیکی رو میشه با هم برداشت؟!اگه آره چه استادی؟ من واحد کم آوردم چی بردارم آخه!!!

  8. خانم نجفی من از ترم بالایی ها خواستم که ما رو کمک کنن واسه این درسا این شا ا… که جواب می دن

  9. سلام به همه
    به نظر من کلاً اساتید زبان تخصصی هیچ کدوم نمره واقعی دانشجویان را نداد. من خودم با آقای صفا داشتم با پروژه ای که دم امتحان ها برای تکمیل کتاب خودش می خواست توقع نمره بالاتری رو داشتم. نه من بلکه همه دانشجویان. البته نمرم بد نشد ولی من توقعم بالاست. بگذریم بچسبیم به این ترم . اگه این استادها رو میشناسید لطفاً راهنماییم کنید. فقط بگید هر کدوم چه جوریند :
    -نظریه زبانها و ماشین
    بهشتی فرد
    صلایانی
    صیدی
    عباسپور
    -ذخیره وبازیابی اطلاعات
    دادگر
    فرزانه بهالگردی
    -آمار و احتمالات
    آقابیگ-داوود
    معتمد شریعتی-فاطمه
    یاری
    -طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی
    صمیمی
    عزت دوست
    -مدار الکتریکی
    جباری
    خابوری
    هادی
    -اندیشه 2
    اصلی-عبدالرحیم
    خراسانی
    کاوهناقچی-محمد

  10. خیلی ممنون.فقط اگه لطف کنید چارت جدیدو تو وبلاگ بذارید خیلی خوب میشه.اکثر بچه ها میگفتن نداریم

  11. خانم سارا ممنون از شما .من اندیشه 1 با کاوه نافچی داشتم ، بد نبود ، به حضور غیاب اهیمت میده ، به ما قرار بود جزوه بده که نداد ، حالا منتظر نمرش هستیم
    خانم نجفی چارت اضافه شد.

  12. قابل توجه سارا خانم
    من با یاری کلاس داشتم پیشنهاد میکنم با اساتید دیگه کلاس بردارید چون اساتید یا باید خوب درس بدن یا نمره که ایشون هیچ کدوم رو نداشت تنها خوبی که برای من داشت به حضور سر کلاس اهمیت نمیداد!
    البته من باهاش پاس کردم(خدا رو شکر البته نمره خودمو نداد) ولی خیلیا رو انداخت حتی با 3 و4.

  13. خانم نجفی این دو درس هم نیازند میشه با هم برداشت. من هنوز این دو درس رو نگرفتم ولی شنیدم برای مدار منطقی دیباج و ستاری (بخصوص ستاری)خوبه. اساتید مدار الکترونیکی هم نمی شناسم.

  14. مرسی لطف کردین
    آمارو شنیدم آقابیگ بد نیست.اما خودم با یاری داشتم.درس دادنش معمولیه می شه فهمید و نمره خودتونو میده
    مدارم همون طور که گفتم هادی خوبه.خوب درس میده.شنیدم نمره دادنش خوبه(نمره مون نیومده هنوز)

  15. من میتونم اندیشه2 رو با اخلاق باهم بگیرم ؟ یعنی مجاز به انتخاب 2 درس معارف هستیم؟

  16. فکر نکنم محدودیتی توی انتخاب دو تا درس عمومی باشه …. البته درسهای معارف گروه بندی شدن و گویا باید از هر گروه یک درس بر داشت

  17. یه توصیه به همه:
    اخلاق خواستید بردارید با وفاپور بردارید چون خیلی قشنگ صحبت میکنه کل جزوه اش رو بذاری روهم 6 برگ بیشتر نمیشه!!!!!!!!
    تنها کلاسی که این ترم داشتم و کلاس همیشه پر بود طوری که همیشه سر کلاس جا کم میاوردیم!

  18. سلام
    از راهنمایی همه دوستان ممنونم.

  19. دوستان سلام
    جون هر کی دوست دارید بگید فیزیک 2 کی خوب نمره می ده؟

  20. کبری حاجی زاده بد نمره نمیده

  21. فیزیک 2 من با چراغی داشتم خیلی خوب نمره داد بهم
    یه استاد خوب واسه درس اختیاری مثل دفاع مقدس و محاسبات عددی میشناسین؟ خوبه الان بر دارم اینارو؟؟؟
    مرسی از کمکتون

  22. خانم نجفی دفاع مقدس رو نمی دونم اما اگه واحد کم آورید محاسبات بد نیست ، از بعضی ها شنیدم واسه این درس زرین زاد خوبه البته فیضیان هم داره …..

  23. بچه ها این رو از قول یکی از ترم بالایی ها می نویسم :
    زبان تخصصی اصلا با صفا بر ندارید
    مدار یا هادی یا اعلایی ولی اخوین هرگز
    برای درس اندیشه رزازی که خیلی از درس های عمومی رو هم ارائه میده ، قاسمی اصلا توصیه نمیشه
    فاتحی،استاد مدار منطقی، کلا خوابه سر کلاس و 20 دقیقه بیشتر درس نمیده ، میگن نمیدازه ولی خوب نمره نمی ده(من باهاش آز کامپیوتر داشتم معلوم نیست چه منطقی واسه نمره دادن داره!)

  24. سلام زبان ماشین عباسپور عالیه ولی این ترم فقط با اقایون کلاس داره
    برای امار یاری خیلی خوبه (هم خوب درس میده هم خوب نمره میده)
    مدار هادی خوبه
    اندیشه هم با هر کی جز خراسانی
    فیزیک 2 چراغی شمامی حرف نداره نمره عالی میده این بهترین استادی بود ه که تا حالا دیدم
    اندیشه 1 قاسمی اصلا خوب نیست
    ازمایشگاه کامپیوتر معین تقوی خیلی خوب یاد میده نمره هم خوب میده
    هیچ درسی با زرین زاد بر ندارید که افتضاح نمره میده ولی فیضیان خوب نمره میده و بد درس میده
    برای درس مدار منطقی و الکتریکی2 فقط دیباج هست .کسی میشناسدش؟ چه جوریه؟

  25. به به …… كه اينطور …. چه جالب …. اساتيد محترمه كجا هستن كه ببينن دانشجويان عزيز چه ميگويند پشت سرشان 😀
    يكي به من بگه چي بردارم وقتي هنوز نمره هاي درسهاي اصليم نيامده ؟

  26. کسی هاقوبیانس!!! رو میشناسه واسه آز فیزیک 2؟

  27. کسی میدونه این درسها را با کی بگیرم ؟
    لطف کنید این اساتید را به ترتیب بگید اگر یکی پر شد بتونم با یکی دیگه بگیرم !!!

    نظریه زبانها و ماشین
    بهشتی فرد
    صلایانی
    صیدی

    -مدار الکتریکی
    جباری
    خابوری

  28. واسه آز فیزیک 2 تودجی خوبه که پر شده ، کرانیان چندان فکر نکنم جالب باشه نمره های کسایی که باهاش داشتن نیموده …. حاجی زاده هم فیزیک 2 که بر نمره نداد هر چند درس دادنش زیاد جالب نبود

  29. واسه نظریه صلایانی خوبه ، مدار هم تو نظرات قبلی گفتم .مرسی

  30. محاسبات عددی با کی بردارم ؟استاد خوبی میشناسید؟

  31. واسه آز فیزیک کرانیان معلوم نیست چه جوری نمره میده هنوز قانون خاصی براش پیدا نشده(من هم آز 1 رو باهاش داشتم هم آز2) اگر از اسمتون خوشش بیاد خوب نمره میده در غیر اینصورت نه. واسه همین یا ازش خیلی راضین یا خیلی ناراضی!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. از راهنماییتون ممنون. ولی من بین این 2 استاد میخواستم ببینم کدوم بهتره. چون آقای هادی فقط 1 کلاس دارند اونم تا انتخاب واحد ما به احتمال زیاد پر میشه.

  33. محاسبات زرین زاد بد نیست می گویند

  34. راستش خودم هم می خوام مدار بردارم گیر کردم … نمی ونم چی کار کنم… راستی یکی از دوستان واسه آمار منصور احمدی پشنهاد داد

  35. مدار فقط همون هادی آشناست به نظر منم خوب بود
    آز فیزیکم واسه خواهران!!! همون هاقوبیانس هست فقط فعلا!

  36. حاج محسن
    ستاری خوبه
    طراحی الگوریتم ، اعظم خیلی خوبه . شاهپریان خوب نیست.
    آز مدار هم امیر صوفی خوبه ولی پر شده.
    یا علی

  37. پیشرفته کی خوبه؟ هاشمیان یا کی نژاد یا منشی؟
    ساختمان گسسته زرین زاد خوبه؟

  38. پیشرفته منشی ، هاشمیان آخر هم کی نژاد . منشی سخت گیره اما کارش درسته. گسسته هم زرین زاد خوبه

  39. نظریه : استاد صلایانی
    طراحی و پیاده سازی : هم استاد صمیمی خوبه هم استاد عزت دوست. وابسته به شخصیتتون بردارید. اگه شوخید با استاد صمیمی و اگه رسمی هستید با استاد عزت دوست.
    زبان ماشین : هرکی که خودتون صلاح میدونید. اگه پر شده بود استاد پولادی مناسب هستند.
    فیزیک دو: استاد نادری و استاد عارف آذر
    آز فیزیک دو: استاد تودجی
    مدار الکتریکی یک: استاد علائی
    ریاضی مهندسی : استاد کرمی و استاد ساعتچی و…
    تربیت بدنی: وابسته به نوع رشته بدن سازی والیبال و … فرق داره

  40. فیزیک 2 با نادری بر ندارید.
    خیلی سخت گیره!!

  41. به همین وسیله از کامنت Admin عزیز اعلام برائت میکنم و با aps عزیزتر اعلام همبستگی!!!!!!!
    استاد نادری خیلی سخت گیره!!!!
    این هشدار رو جدی بگیرید!

  42. tjsoftware
    از راهنماییتون خیلی ممنونم!بین منشی و صمیمی کدوم بهتره؟
    من ترم گذشته مبانی با منشی داشتم خیلی عالی بود.سخت گیر بودن یا نمره بد دادنشون مهم نیست فقط خوب درس بدن کی از همه بهتر درس میده و باسوادتره؟

  43. s.b عزیز گسسته رو با فیضیان بردار که خوب نمره میده(یعنی پاس میشی 100%) ولی زرین زاد خوب درس میده و بد نمره میده

  44. از نظر علمی نمی تونم بگم دقیقا کدوم … اما با صمیمی می تونید سی شارپ رو عملی تر یاد بگیرید

  45. در پاسخ s.b = من ترم که گذشت من صميمي داشتم كلاساش اگه حضور داشته باشين واقعا عاليه نمره هم تقريبا حقتونو ميده و زياد سخت نميگيره,ولي جزوه هاي استاد منشي خيلي خوبه ولي تو نمره دادن سخت گيره

  46. حاج محسن (Mohsen Ghaderi) چاکریم.
    من با نادری فیزیک2 داشتم شدم20 ! ولی …

  47. کلاسا که پر شد….!!

  48. s.b عزیز با فیضیان 100% پاسی ولی رندم نمره میده
    منشی هم به عنوان مهمان تو کلاسهاش رفتم خوب( یا شاید بگم خیلی خوب بهتره) درس میده ولی نمره دادنش رو نمیدونم….

  49. اینجوری پیش بره مدار الکترونیکی که بهمون نمیرسه در نتیجه مدار منطقی هم نمیتونیم برداریم
    کسی راجع به استاد شهبازی برای شیوه ارائه مطلب نظری نداره؟

  50. از همه دوستان ممنونم! خیلی لطف کردین
    اما بازم بین منشی و صمیمی موندم…..خودم با منشی مبانی داشتم از نمره دادنش راضیم.منم که شناخته احتمالا واسه پیشرفته بد نمره نده بهم.
    اما میگن صمیمی بهتر درس میده حالا چی کار کنم؟؟؟

  51. سلام
    من این ترم ساختمان گسسته با زرین زاد داشتم عالی درس داد.موقع تصحیح برگه هم می تونستی حضور داشته باشی درست بعد از امتحانشم توی یکی از کلاسا سوالای امتحانو حل کرد.توی امتحانم از همه ی مباحث تقریبا سوال داده بود (حدود 19 سوال) خلاصه اگه یه کم تو ترم می خوندی راحت پاس می کردی .

  52. شاه پریان پر شده .
    ساختمان داده با کی بر دارم ؟

  53. عزت دوست سخت گیره واسه ساختمان داده

  54. ممنون حالا خوب درس میده؟

  55. یه پیشنهاد : بعضی از درسا توی مشاهده ی کلاسا ظرفیتشون کمتر از چیزیه که باید باشه مثل 25 نفر برای معادلات که برای بعضی از استادا تا 40 هم هست معمولا روز انتخاب واحد ترم های جدید که می شه ظرفیت اون کلا سا هم زیاد میشه تا این که تقریبا همه ظرفیت ها یکسان شه پس خیلی هم هول نشین معمولا تا ساعت 12 یا 13 دیگه ظرفیتا اضافه می شه فقط باید پای کامپیوتر بشینید (البته بعضی از درسا )این بیشتر در مورد درسای پایه و بعضی درسای اصلی صادقه .

  56. عزت دوست دقیقا چه جوریه؟ من شنیدم سخت گیر ولی نمی دونم درس دادنش بده یا خوب.

    دوست عزیزی که درباره ی شیوه سوال کرده بوده ن : کلا استاد شهبازی رو توی هیچ درسی تا می تونی نگیر مگر اینکه خیلی مجبور بشی!

    درباره ی رویا دیباج : درس دادنش خیلی خوبه (از ستاری قوی تره) اما امتحانش از ستاری سخت تره.

    کسی مراد خانی رو می شناسه برای مدار الکترونیکی؟

    آز فیزیک ملینه هاقوبیانس (الان پر شده ولی شاید کد اضافه کنه) خیلی خوبه

    زبان تخصصی من با صفا داشتم شدم 17.5 هر چی حساب می کنم می بینم نمره ی پروژه مو نداده !!! پس اگر برمی دارید سر پروژه ش زیاد زحمت نکشید. برگه رو معمولی صحیح می کنه. بعدم لازم نبود کل کتاب رو حفظ کنیم من نمی دونم این دوستان قبلی راجع به چی صحبت می کنن!!!

    محاسبات عددی معین تقوی خیلی خوبه هم خوب درس می ده هم خوب نمره می ده.

  57. سلام
    من بین صلایانی و عباسپور برای نظریه زبانها موندم با کی بگیرم ؟ یه سری میگن صلایانی خوبه باهاش بگیری عباسپور خوب درس نمیده و یه سری بلعکس . لطف کنید یکی رو بگید وسط ترم پشیمون نشم؟

  58. برای اندیشه و انسان در اسلام رفیعی شمس آبادی عالیه کمترین نمره ای که شنیدم داده 17 بوده یه کم به حضور و غیاب اهمیت میده .جزوه هاش کلا ماکسیمم 30 صفحه است خلاصه تنها 20 من تو 3 ترم گذشته انسان در اسلام بوده.

  59. خانم سارا هر دو تا شون خوبن ، البته من خودم با صلایانی بر می دارم

  60. کسی مراد خانی رو واسه مدار الکترونیکی میشناسه؟

  61. محسن جون
    من با شهبازی طراحی و پیاده سازی داشتم ، مورد عنایت قرار گرفتم.شیوه عباسپور عالیه اگه پر نشه.

  62. مرادخانی واسه مدار الکترونیکی نمی شناسید؟؟

  63. گیلانی ریاضی مهندسی عالیه….

  64. واسه مدار منطقی دیباج بهتره یا فاتحی؟

  65. فاتحی بیشتر اوقات خوابه … دیباج رو نمی دونم …..یعنی کلا جز کسل کننده ترین استادهاست

  66. ممنون، یعنی با فاتحی بردارم به جای دیباج؟؟

  67. نمی دونم فاتحی شنیدم انداختن تو کارش نیست.

  68. کسی نمی دونه هادی خوب نمره میده یا نه؟
    آخه ما هنوز امتحان مدار ندادیم !

  69. بچه ها یه سوال؟
    شما چیزی در مورد انتقال کامپیوترها نشنیدین؟من شنیدم قراره از ترم بعد ببرنمون شهرک غرب!!!

  70. آخ اگه بشه چه خوب میشه …. من که خیلی دوست دارم این طوری بشه

  71. منم خیلی دوست دارم….. دیگه پیاده می رم دانشگاه!
    اما این طوری یعنی برای درس های عمومی و ریاضی باید بریم شکوه، بقیه شهرک غرب، برای آزمایشگاه و تربیت بدنی هم فنی؟؟؟!!!
    این جوری که باید هر روز بریم یه جا دانشگاه…تهران گردی کنیم!

  72. خوب البته این هم هست …… ولی عوضش به خونه ما نزدیکه تازه منطقه اش بهتره از اون بیابون که هیچی توش نیست.

  73. در صورت انتقال دانشکده تمام کلاسها در همون دانشکده برگزار میشه! دقیقا مثل دانشکده صنایع!
    البته اگر انتقال بدن منم پیاده میتونم بیام ولی 2هفته تو راهم!!!!!!!!!!!!

  74. کسی میدونه صمیمی واسه پیشرفته چجوریه؟مثل منشی یا بهتر از منشی ؟ فیزیک ندوشن خوبه؟ذاکری برای معادلات ؟کلا ذاکری نمره چطور میده؟یه سوال دیگه اگه ثبتو توی انتخاب واحد 10 بار زده باشی نمیتونی حذف اضافه انجام بدی؟

  75. برای سی# کلاس بیرون خوب سراغ ندارید؟

  76. صمیمی خوبه واسه پیشرفته ولی خیلی کار می کشه.تعداد ثبت ها تو حذف و اضافه صفر میشه.بیرون شنیدم موسسه کهشکان خوبه ، سایت برنامه نویس هم دوره های آموزشی می ذاره. من خودم سی شارپ خصوصی تدریس می کنم شما در چه حدی می خواین یاد بگیرید ؟

  77. mohsen ghaderi
    جدی؟چه خوب… پس این جوری که عالی می شه خیالم راحت شد ممنون
    حالا کسی خبر نداره تا چه حد قضیه جدیه؟

  78. میخوام هم یاد بگیرم هم مدرک معتبر بگیرم که بتونم باهاش برم سر کار بنظر شما مجتمع فنی بهتره یا موسسه ساینا که مدرک نمیدن ولی پروژه ای کار میکننن؟

  79. من شنیدم برای حذف و اضافه نباید بدهی داشته باشی حتی اگه تقسیط کرده باشی بازم نباید بدهی داشته باشی تا بتونی حذفو اضافه انجام بدی؟

  80. اگه سر کار بخواین برین بیشتر مهارت لازمه و تجربه ، که با کار پروژه ای بهتر یاد می گیرید.آره برای حذف و اضافه هیچ بدهی نباید داشته باشید.

  81. ممنون از راهنماییتون

  82. اگه بخوای حذف کنی نیازی به مجاز مالی بودن نیست.
    اما برای اضافه کردن نباید بدهی داشته باشی………===>الف)دانستني و مورد نياز

    1- تعداد دفعات ثبت حذف و اضافه 10 مرتبه مي باشد.
    2- پس از 20 دقيقه ارتباط شما قطع با سرور قطع خواهد شد و در اين زمان مي بايست كار خود را بپايان برسانيد

    3- براي حذف درس نيازي به مجاز مالي بودن نيست ولي چنانچه بخواهيد درسي را به ليست دروس خود اضافه نمائيد بايد حتماً مجاز مالي باشيد. اين بخش بطور اتوماتيك در سايت كنترل خواهد شد.

    4- تغيير كد كلاس در حذف و اضافه امكان پذير نيست.

    5. چنانچه درسي را از ليست حذف نمائيد تا قبل از اينكه تغييرات را ثبت نهايي نمائيد قابل برگشت است و با زدن كليدانصراف از حذف اين درس به حالت قبل باز مي گردد.(دقت كنيد!!! پس از حذف درس و ثبت نهايي آن درس به هيچ وجه قابل برگشت نيست.)

    6. اگر درسي را به ليست اضافه نمائيد جلوي آن عبارت ( اضافه شده در حذف و اضافه) مي خورد.

    7. به دليل اعتراض به حق برخي دانشجويان به دليل عدم ارائه دروس و تكميل ظرفيت آنها در روزهاي اوليه انتخاب واحد دو گزينه به كلاسهاي ارائه شده اضافه گرديد (محدود كردن كلاس به گروهي از ورودي هاي خاص و حتي رشته اي خاص). براي افرادي كه طبق توالي دروس خود را گذرانده و مي خواهند در يك نيمسال درسي را اخذ نمايند كه در فارغ التحصيلي آنها تسريع بوجود مي آورد، اين امكان وجود دارد.

  83. mer30 khili mofid bod man khiliasho nemidonestam vali 7omi khob nafahmidam

  84. سارا من خودم هم زیاد نفهیمدم ولی فکر کنم چیز خوبی باشه

  85. سلام

    من مدار الکتریکی 1 رو با هادی برداشتم کسی در مورد نمره دادنش خبر داره به من هم اطلاع بده!

  86. اصلا با فراهانی درس بر ندارید من خودم یه پروژه به دیتا بیس رو براش نوشتم و خبری از تاثیر اون نمره تو نتیجه که بعد از مدتی (دیروز)بهمون داد نبود و همانطور که دوستان مخصوصا بابک عزیز اطلاع دارند اصلا بار علمی نداره و در این حال خیلی پر مدعی است………

  87. آره علی من باهات موافقم فراهانی فقط ادعاس

  88. سلام دوستان كسي كريمي براي أشنايي با قران ميشناسه؟بده برم حذف كنمااا تا دير نشده!!

  89. اگر کسی معدلش بالای 17باشه می تونه 24 واحد برداره؟
    دیگه محدودیتی نداره؟آخه من شنیدم اگه کسی پروژه یا کار آموزی داشته باشه بیشتر از 13 واحد نمی تونه برداره درسته؟

  90. بله گویا کسایی که پروژه دارن نمی تونن از 13 یا 14 تا بیشتر بردارن

  91. آخه من تو چارت دیدم ترم7 کارآفرینی و ترم 8 هم پروژه بود ولی جمع واحدها در هر ترم 18 تا بود!!! یعنی الکیه؟

  92. فکر کنم بهترین کار این که یه سر برید گروه پشت زمین تربیت بدنی

  93. پشت زمین فوتبالو می گین دیگه؟!!!آخه روم نمی شه،من تازه ترم 2هستم می ترسم بگن اول سال اولتو تموم کن بعد به فکر سال آخر باش!!!اما برای من خیلی مهمه می خوام بدونم ترمی چند تا باید بردارم تا زودتر تموم کنم.شما اطلاعی ندارین؟

  94. سلام ترم تابستون درس هاي اصلي رشته ي نرم افزار رو ارائه ميدن؟استادا معمولا ترم تابستون همين استادا هستن يا عوض ميشن ؟

  95. دست کم باید ترمی 20 تا بردارید.

  96. خیلی ممنون

  97. سلام.کسی میدونه کتاب محمد کاوه نافچي رو چه طور پیدا کنم 15 امتحان دارم اندیشه2.اسمش شناخت راه و راهنما دیگه ناشر و نویسنده رو نمیدونم

  98. من باهاش اندیشه یک داشتم خودش جزوه می داد یا این که از کتاب می خوندیم، یه سر پاساژ بزنید اگه نه برید انقلاب.

  99. سلام
    من ورودی سال 74 سخت افزار بودم توی تهران جنوب و سال 80 هم درسم تموم شد. یادش بخیر روزای خوبی نبود چون از دانشگاه انتظار دانشگاه بودن داشتیم ولی …..
    میدونم که الان افتضاح تر هم شده

    با اکثر استادهایی که نام بردین کلاس داشتم.

    عارف آذر – صفا – جباری – دیباج – ایواز – موحدی – صلایانی – سعیدی – زرین زاد – پولادی و دادگر که خیلی با هم رفیق بودن و ما بهشون میگفتیم بولک و لولک – دکتر شهبازی که آخر نمره دادن بود- زندی فرد – روح آزاد – پرورش – عزت دوست – رویانیان که تازه از آمریکا اومده بود -دکتر شید فر – شرکا – فاتحی – مقیمی و …..

    جباری تازه از کانادا اومده بود و درس دادن هم بلد نبود.

    اونموقع رئیس گروه سخت افزار عبدالخسین موحدی بود.

    یادش بخیر – خیلی زود گذشت.

  100. این جباری که میگید، محمد جباری هستش که مدار درس میده ؟!

  101. اسمش کوچکش یادم نیست.
    استاد مدار بود و اولین سالی بود که اومده بود میگفتن از کانادا اومده و مدار الکتریکی درس میداد.

    کمی سبزه رو بود.

  102. شاید همین جباری ما باشه الانم چندان بلد نیست درس بده.

  103. بله فکر میکنم اسم کوچکش همان محمد بود.
    به هر حال تا جایی که من میدونم در گروه برق 2 تا جباری
    نداشتیم.

    میشه بپرسم که الان رئیس گروه سخت افزار و نرم افزار کیه؟

  104. سخت افزار کتیرایی، نرم افزار هم سلاجقه است.

  105. سلام بچه ها کسی شماره تلفن یا آدرس ایمیل استاد ستاری مدار الکتریکی رو نداره ؟ یه کار فوری باهاش دارم لطفاً هرکس اطلاعاتی ازش داره واسه من ایمیل بزنه ممنونتون می شم.

  1. بازتاب: ترم جدید و انتخاب واحد-5 « ..::وبلاگ دانشجویان نرم افزار::..

پاسخی بگذارید

