Firefox 3.5.8 حفره های امنیتی را می بندد

شرکت موزیلا بروز رسانی هایی را برای مرورگر خود، Firefox ،عرضه کرده تا آسیب پذیری های نسخه های 3.5.x و 3.0.x این مرورگر را بر طرف کند.

سه رخنه مهم (MSFA 2010-01،2010-02 و 2010-03) همگی درگیر  خطاهای مربوط به حافظه هستند که به مهاجم این اجازه را می دهد تا هر فرمانی را در کامیپوتر قربانی اجرا کند.البته این حفره ها در نسخه 3.6 این مرورگر برطرف شده اند.

همچنین این وصله ها دو حفره دیگر را که می تواند منجر به حمله از نوع cross-site scripting شود،برطرف کرده اند.

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on فوریه 21, 2010, in امنیت and tagged . Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. سلام
    شرمنده بابک جان 🙂 وبلاگ من بخش پیوند ها نداره!
    به هر حال وبلاگ خوبی دارید من داخل یکی از پست های وبلاگتون رو معرفی می کنم.
    راستی وبلاگ شما چند تا نویسنده داره ؟و ایا همشون ترم 4 هستند ؟

  2. الان تعداد نویسنده ها تقریبا دو تا است.آره ترم چهاری هستیم شما چی ؟

  3. دوباره سلام
    بله وردپرس قابلیت پیوند داره اما یک مشکلی توی برقرار کردن بلاک پیوند ها دارم برای همین حداقل فعلا نمی تونم لینکتون رو قرار بدم.
    در مورد تعداد نویسنده هم وبلاگ من فعلا 3-4 تا نویسنده داره منتها هنوز شروع نکردند به مطلب دادن .
    من ترم دوم هستم یعنی ورودی 88 !بقیه ی دوستانم هم همین طور.
    شما از بین واحد های اصلی(مبانی،پیشرفته،گسسته،…)کدوم ها رو پاس کردید ؟و با چه استادی ؟

  4. باز هم سلام
    راستش من هم گسسته رو با فیضیان برداشتم!البته تا حالا یک جلسه بیشتر باهاش نداشتیم.نمی دونم از پارسال تاحا ساعت مطالعش رو بیشتر کرده یا نه!:D
    من این ترم پیشرفته با صمیمی برداشتم…به نظرت می تونم ازش 20 بگیرم ؟:D

  5. نمی دونم برنامه نویسیت در چه حدیه ؟ اما می تونی سعی خودت بکن ….. صمیمی استاد خوبیه ظاهرا

پاسخی بگذارید

