ور شکستگی شرکت امنیتی Sophos

روز گذشته شرکت امنیتی Sophos سهام خود را در بورس لندن به ارزش 830 میلیون دلار به شرکت خصوصی Apaxواگذار کرد.به نقل از پایگاه خبری C-Netروز سهشنبه مشاور ارشد شرکت امنیتی Apax گراهام کلودی اعلام تا کنون 70 درصد سهام شرکت Sophos را به ارزش 580 میلیون دلار خریداری کرده است.

لازم به ذکر است شرکت اکسفورددشای-سوفوس ارائه کننده انواع آنتی ویروس (ضد بد افزارها،ضد دریافت ایمیل های نا خواسته وسایر محصولات امنیتی) در جهان است که دارای 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه را داراست.

منبع:www.C-Net.Com

دربارهٔ Net Bios

عاشق برنامه نویسی،و علم شبکه

Posted on مه 5, 2010, in امنیت, اخبار. Bookmark the permalink. 2 دیدگاه.

  1. سلام و عرض خسته نباشید
    یه خواهشی دارم
    من یه سایت مربوط به پروژه و تحقیق و پایان نامه راه اندازی کردم که سیستمش این طوره که کاربران به عنوان فروشنده ثبت نام می کنند و پروژه های خودشون رو به فروش می زارن.
    اگه امکانش باشه می خواستم تو پست بعدیتون در باره وب سایتم تبلیغ کنید و من رو حتی شده یه مدت لینک کنید
    اگه جوابتون مثبته حتما بهم خبر بدید
    مطمئا باشید لطفتون رو فراموش نمی کنم و جبران خواهم کرد
    خوشحال میشم سری بزنید و نطرتون رو در مورد سایت بگید
    با تشکر

  2. سلام دوست عزیز
    سایت شما یه سایت تجاری هستش، ما به کسایی لینک می دیم که کار تجاری انجام نمی دن، در غیر این صورت لینک های تبلیغاتی به سایت اضافه می کردیم.
    در هر حال براتون آروزی موفقیت و سلامتی دارم.

پاسخی بگذارید

