من از کجا پند از کجا

عنوان ربطی نداره ….

گاهی وقتا می خوای یکی رو فحش بدی سرش داد بزنی، نمی تونی دلت نمیاد، چون طرف برات یه جایگاه خاصی داره. بعد حالا برای خالی نبودن عریضه میای مثلا بهش می گی سیب زمینی ، میاد یه برداشت می کنه در حد این تحلیل افساید های جام جهانی تلویزیون، که دهنت چهار طاق باز می مونه!!!! بعد به خودت میگی فوش آب دار می دادم دردسرش کم تر بود چون بالاخره معنیش معاومه و طرف دیگه تفسیرش نمی کنه ، فوقش شاکی میشه….. خلاصه این طوری دیگه …… می دونی بعضی اوقات ادما فاز فکریشون یه جاهایی میره که عرب نی انداخت …..

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئیه 9, 2010, in عمومی. Bookmark the permalink. 6 دیدگاه.

  1. دم همتون گرم
    فقط به روز باشید
    اگه خواستید تبادل لینک کنیم
    سایت من رو با عنوان «سایت تخصصی matlab» لینک کنید و خبرم کنید.[چشمک]
    من خودم م شیمی علم و صنعت می خونم

  2. خواستی من خودم یه سری کلاس فشرده فحش برات میذارم که احساست رو به طور کاملا دقیق القا کنی

  3. محسن ساعتی کار می کنی یا به ازای هر واژه ؟

  4. واژه ایه اونم بستگی به سطح دریوریها داره
    1.فحشهای منطقه شوش به پایین دونه 10000 تومان
    2.فحشهای محدوده شوش تا انقلاب 5000 تومان
    3.
    4.
    5.
    6.فحشهای منطقه صادقیه و… 10000 تومان هم بهتون میدیم!!!!!!!!!

  5. موراد 3 و 5 و 4 چی میشه؟

  6. اونا خط 4و5 در دست احداثن با کمبود بودجه مواجهیم!!!!

پاسخی بگذارید

