جایی برای آپلود کردن

نمی دونم چطوری این مطلب رو شروع کنم. واقعا مقدمه های زیادی به ذهنم می رسه.

من و همه ی وبلاگ نویس ها، به ویژه وبلاگ نویس های تخصصی، متن وتصویر رو برای ارائه محتوای کافی نمی دونیم، و نیاز به فایل هایی داریم که همراه مطلب ما باشن. مثلا من توی وبلاگم کتاب ها یا نرم افزار هایی معرفی می کنم، که بدون شک باید اونها رو در اختیار کاربر و بازدید کننده ی خودم قرار بدم. گرچه سرویس بی نظیر و قدرت مند WordPress برای آپلود فایل ها فضا و اختیارات خوبی رو فراهم می کنه، اما محدودیت هایی هم داره. بنابراین ما مجبور به استفاده از سرویس های آپلود فایل هستیم.

سرویس های فوق العاده و بی نظیری برای آپلود کردن هستن، ولی چند وقتی هست که خیلی از این سرویس ها توی ایران فیلتر شدن. و یکی از این سرویس ها، Box.net هستش که من برای آپلود کردن فایل های مورد نیاز وبلاگ از اون استفاده می کنم. به نظر شما بازدید کننده های وبلاگ ها باید حالا چی کار کنن ؟!

دست کم  یه سایت آپلود سرور که خودتوشون قبول داشته باشن ایجاد کنن تا بتوینم از اون استفاده کنیم، و خودشون رو هم خفه کنن با نظارت. که البته پر واضحه این کار از اونا ساخته نیست…

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئیه 12, 2010, in عمومی. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. فکر کنم پرشین گیگ و گوگل پیجز(جدیدا گوگل سایتز) گزینه های عالی ای هستند!

    در باره گوگل پیجز اینجا نوشته بودم:
    http://raindigital.wordpress.com/2007/09/12/google-pages

  2. کامنتی نوشتم چون توش لینک گذاشتم احتمالا به اسپم ها رفته. نگاهی بیندازید 😉

  3. دوست عزیز محمد جعفر، ممنون از شما.

  4. این خیلی خوبه که کفار به ما خدمت می کنند.مگه نه؟

  1. بازتاب: 8 سوتی جالب « نوشته های گاه و بی گاه raindigital

پاسخی بگذارید

