ترم جدید و انتخاب واحد-5

به نام هستی بخش بی همتا

سلام دوستای عزیز هم دانشگاهی (تهران جنوب!)….. و سلام ویژه به دانشجو های نرم افزار و  سخت افزار. نماز و روزتون هم قبول

دوستان طبق روال گذشته، پیش از شروع ترم جدید پستی رو اختصاص میدیم به بیان نظرات شما درباره ی انتخاب واحد، تا از راهنمایی ها  و مشورت های همدیگه استفاده کنیم.

من خودم ورودی سال 87 هستم، و این ترم قصد دارم درس هایی مثل پایگاه داده، مهندسی نرم افزار، مدار منطقی و الکترونیکی، و …. بردارم، و درس هایی مثل طراحی الگوریتم، ذخیره و بازیابی، نظریه زبان و … رو هم پاس کردم. شما هم هر درسی رو که مد نظر دارید اینجا مطرح کنید تا روش بحث کنیم.، انتقاد از هر استادی پذیرفته است اما توهین و بی احترامی نه.

>> با مشترک شدن تو نظرات این مطلب، آخرین نظرات به ایمیل شما ارسال میشه و هیچ چیزی رو از دست نمی دید!

>> اگه تاخیر تو تایید نظرات میشه قصدی نیست، چون من دست تنهام و همیشه هم آن لاین نیستم

>> امروز دانشگاه بودم در مورد اتوماسیون غذا نوشته بود می خوان 3 هزار تومان ودیعه بگیرن و ظاهرن قیمت غذا هم 300 تومان می خواد بشه!!

برای دسترسی به نظرات دوستان در ترم های پیشین :

انتخاب واحد نیم سال دوم 88-89

انتخاب واحد نیم سال اول 88-89

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on سپتامبر 6, 2010, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 104 دیدگاه.

  1. سلام لطفاً برای درس های مدار الکتریکی 1، طراحی الگوریتم، نظریه زبان ها و ذخیره بازیابی استاد معرفی کنید…

  2. برای مدار که ترم پیش پوست مون کنده شد با جباری اما آخرش نمره ی بدی نگرفتیم. طراحی الگوریتم هم با توجه به این که دیگه ظاهرا خانم عیدی نیست، استاد قوامی ترم بالایی ها به من گفته بودن خوبه، شاهپریان هم می ترسم حرف بزنم محسن بیاد منو بزنه D: اما شاهپریان هم خوبه منتهی امیدوارم مثل دو ترم پیش نمره نده. نظریه زبان ها هم صلایانی زیاد درس میده و کلاسش خسته کننده است بیشتر به خاطر درسش البته، اما اون صلایانی بهتره. ذخیره بازیابی هم گرچه درس مهمی هستش اما نه به اون حد که جروزه 120 صفحه ای دادگر رو بخوای بخونی، خانم نازدار اگه هست با اون بر دار.

  3. سلام،دوستان مدار منطقی باکدوم اینا برداریم بهتره،از لحاظ درس و نمره:دیباج،فاتحی،ستاری،شمیرانی،البته دیباج و بیشتریا میگن خوبه ولی امتحانش سخت و تستی.
    نظریه رو هحتمالا مجبوریم با صلایانی برداریم چون فقط یه کلاس دادگر ویه کلاس عباسپور که طبق معمول برادر.

  4. من برای در سهای ذخیره بازیابی:فرزانه بهالگری(چون می دونم دادگر چه عجوبه ای…)
    برای طراحی الگوریتم:قوامی
    شیوه:فراهانی

    را انتخاب کردم و می خوام نظر دوستانو بدونم به دوست عزیزم یاسر هم پیشنهاد می کنم انقدر در سهای سخت را با هم بر نداره (تجربه منو نکنه)وپیشنهاد می کنم برای در س مدار اگه هادی بود با اون برداره بهتره

  5. Ali Elhami
    با تشکر از آقا بابک
    من برای در سهای ذخیره بازیابی:فرزانه بهالگری(چون می دونم دادگر چه عجوبه ای…)برای طراحی الگوریتم:قوامی شیوه:فراهانی
    را انتخاب کردم و می خوام نظر دوستانو بدونم به دوست عزیزم یاسر هم پیشنهاد می کنم انقدر در سهای سخت را با هم بر نداره (تجربه منو نکنه)وپیشنهاد می کنم برای در س مدار اگه هادی بود با اون برداره بهتره

  6. منطقی دیباج خوبه درسته امتحانش تستیه ولی اگه بخونید میتونید نمره خوبی بگیرید ولی فاتحی رو اصلا توصیه نمیکنم(یادم هست که نباید توهین شه!!!!!!!!!!!!!) برای نظریه هم امتحان صلایانی خوبه ولی باید فقط خودت بخونی و روی کلاسش حسابی نمیشه کرد!

  7. @فاطمه
    من مدار الکترونیکی تابستون با ستاری برداشتم بد درس نداد واسه نمره هم گفت می بره رو نمودار و بیش تر از 2 یا 3 نفر نمی اندازه (البته هنوز نمرش نیومده) ولی در کل استاد بدی نبود، یه سری از بچه ها تابستون با فاتحی منطقی داشتند می گفتن که خیلی آسون می گیره البته اونم هنوز نمره هاش نیومده ظاهرا ولی از دیباج ظاهرا آسون تر می گیره .

  8. @یاسر
    مدار الکتریکی 1 علایی مدل درس دادنش یه جوریه که سر کلاس فکر می کنی همه چیو فهمیدی ولی اگه زیاد تمرین نکنی هیچ سئوالی رو نمیتونی حل کنی از نظر نمره هم همه ی ترم بالایی ها به ما می گفتن که خیلی عالی نمره می ده ولی ما 2 ترم پیش که باهاش داشتیم یه چیزی بیشتر از 40 درصد و انداخت 😦 هادی ظاهرا هم درس دادنش خوبه هم نمره دادنش بد نیست جباری هم سر کلاسش چیز خاصی نمی فهمی ولی جزوش خوبه نمره دادنش هم بد نیست البته اگه سر کلاسش بری و تمریناشو تحویل بدی و نیم ترم هم خوب بدی 🙂 (نیم ترمش آسونه)در کل اگه تو طول ترم یه کم بخونی راحت پاس میکنی .

  9. علی آقا برای شیوه با همون فراهانی درس پیشرفته بر می داری ؟

  10. نمره ی مدار الکترونیکی ستاری اومد نمره دادنش بد نبود نمره خودم و بهم داد. درس دادنش هم که گفتم خوبه به نسبت .

  11. یه سئوال چرا کلاس دادگر جمعه شب ها ست ؟؟
    یه سئوال دیگه دادگر که همه می گن استاد خوبی نیست چرا کلاسش با این که جمعه شبه، روز اول دو نفر برداشتن؟؟

  12. سلام دوستان
    لطفاً در انتخاب اساتید برای این دروس منو راهنمایی کنید.
    مدار منطقی : ستاری – فاتحی خواجه – لطفعلی شمیرانی
    طراحی الگوریتم : سالاری مند – فرزانه بهالگردی – قوامی
    کامپایلر : شاه پریان – ناصر زاده
    مدار الکترونیکی : تقوی لاریجانی – ستاری – مراد خانی

  13. ممنون از همه ی دوستان

  14. نه شیوه را با آیدا فراهانی بر می دارم که از اون خیلی- مردتره

  15. سالاری مند واسه طراحی الگوریتم چطوره؟نازبانو که داره پر میشه:(
    برای مهندسی نرم1 سیدی چطور؟

  16. سلام به همه بچه های گل
    طراحی الگوریتم—> نمیدونم اسمش سوسن بود یا اعظم ولی فامیلیش عیدی بود که دیگه ارائه نمیده، شاهپریان(بابک میشه این یکیو یه توهین کوچیک کنم؟؟؟) رو توصیه نمیکنم،فرزانه بهالگردی ارائه داده که اگر اینجوری پیش بره فکر نمیکنم به بچه های ما برسه

    مدار الکترونیکی—>تقوی لاریجانی بسیار خوش اخلاق،خوب درس میده خوب امتحان میگیره و خوب نمره میده جزوش رو بخونید میتونید نمره بالا بگیرید

    مدار منطقی—-> رویا دیباج خوب درس میده ولی خیلی درس میده من به خاطر مشکلی که واسم پیش اومد و نخوندم مجبور شدم حذف کنم ولی امتحانش تستیه آخر سر هم میبره رو نمودار حضور سر کلاس هم واسش مهم نیست

    مدار الکتریکی—> بهنام نتونستی با اعلایی پاس کنی؟؟؟؟=))
    اعلایی واقعا بد نمره داد ولی بچه درس خونا پاس کردن!!!!!!

    نظریه—> صلایانی خوبه به قول دخترا آآآآآآخخی همیشه میخنده

    ذخیره و بازیابی —> دادگر نه بهالگردی آری البته دادگر واقعا امتحانش آسون بود ولی در طول ترم رو مخ آدمه!!!

  17. ظاهرا دانشگاه بدجوری خورده به پیسی، دانشجو زیاد آوردن و کلاس نیست (جمعه ها رو میگم)، بهنام امتحان کردن کلاس دادگر مجانیه پسر… ولی طول ترم و آخرش قیافت دیدنی

  18. من ترم پیش ذخیره با دادگر داشتم. به نظرم استاد خوبی بود و امتحانش هم خوب بود. فقط یه بدی داشت که براش حضور و غیاب خیلی اهمیت داشت.

  19. می خندی محسن ؟؟؟ می خوای بگی خیلی درس خونی؟؟؟؟ ….. 😀
    من که نمی خوام قیافه از این به هم ریخته تر شه با هر کی تو بگی بر میدارم آقای تیجی سافت ور 😀

  20. سارا، دادگر کجاش خوب بود آخه، استاد باید بروز باشه، من ازش یه سوال درباره ی ارتباط بخش های آخر درس با پایگاه داده پرسیدم چنان برآشفت که رستم ….. گفت به من چه چرا از من می پرسی!

  21. سلام به همه
    سارا منطقی ستاری خوبه.
    الکترونیکی هم تقوی من راضی بودم.امتحانش مثل مثال های جزوه شه!
    پس بالاخره ذخیره با کی برداریم؟دادگر یا بهالگردی؟نمره دادنشونم بگید لطفا
    معماری کامپیوتر چی؟دیباج؟صالح نمدی؟موحدی؟
    استادای دفاع مقدسو کسی نمیشناسه این ترم بردارم راحت شم من؟!!!
    راستی طراحی الگوریتم بهالگردی بهتره یا قوامی؟
    مرسی از کمک همگی!

  22. بیتا، من تعریف قوامی رو از ترم بالایی ها شنیدم. دادگر از نظر من نمره دادنش خوب نیست، چون با وجود این که فقط یک غیبت داشتم و پروژه ام رو هم دادم و برگه هم کامل نوشتم، نمره ای که حقم بود رو نداد.

  23. باسلام! زبان ماشین کی خوبه؟من نفهمیدم آخرش ساختمان داده شاهپریان خوبه یا نه؟؟؟!!!
    وبلاگ خیلی مفیدی دارین ممنون

  24. @bita
    دادگر واقعا به روز نیست و پاسخگوی سوالها نیست ولی امتحانش آسون بود نمره رو هم همه حس میکردیم یکی دو نمره بهمون پایین داده (در طول ترم هم تحمل کلاسهاش واسه خودم و دوستای صمیمیم واقعا سخت بود) ولی بهالگردی میدونم بهتر بوده هم از نظر درسی هم از نظر نمره!!!
    واسه معماری هم ترم بالایی ها بهم گفتن دیباج به معماری مسلط نیست صالح نمدی رو گفتن به هیچ وجه، موحدی رو بهم پیشنهاد کردن که فکر نکنم به ما برسه!!!

  25. بهنام جون یه ترم سرکلاسش بشینی متوجه میشی چرا جمعه شب؟؟؟!!!

  26. s.b، زبان ماشین پولادی زیاد درس میده ولی امتحاناش روتینه هر ترم، حضور و غیاب هم داره. برای ساختمان داده اگه می خوای با #C یاد بگیریش، عزت دوست گزینه ی خوبی ولی سخت گیره.

  27. محسن تازه ظرفیت کلاسشم 2 نفر بود که پر شده !!!

  28. بیتا من خودم ترم قبل می خواستم بردارم اکثر بچه ها دادگر رو گفتن. درسته به قول دوستان بروز نبود ولی هم امتحانش نسبت به بهالگردی بهتر بود هم نمره خودم رو داد.ولی من اصلاً غیبت نداشتم و سر کلاس خودم می رفتم.چون اگه سر یه تایم دیگه می رفتی نصف غیبت برات میذاره.پروژه هم دادم.چون شما هم گفته بودید کدوم بهتر نمره میده دادگر رو پیشنهاد کردم.

  29. ممنون….پیش نیازه مدار منطقی ساختمان گسسته ست واسه نرم افزاریا دیگه؟؟؟؟اونو پاس کرده باشیم می تونیم بر داریم؟یا باید با مدار الکترونیکی که همنیازه برداریم؟
    دوستم ساختمان گسسته پاس کرده بود اما مدار منطقیو براش حذف کردن!!!
    شاهپریان بد درس می ده خوب نمره می ده؟نه؟

  30. s.b، نه شما باید اول مدار الکتریکی رو بردارید و پاس کنید، بعد مدار الکترونیکی رو با مدار منطقی هم نیاز کنید. شاهپریان بد درس نمیده، اما نمره دادنش اون ترمی که ما باهاش بودیم خوب نبود. استاد جوون تری از عزت دوست.

  31. شاهپریان برای ساختمان داده حف نداره-عباسپور اگر زبان ماشین ارائه بده بهتر از پولادیه(به نظر من)

    راستی به من نگفتی آیدا فراهانی برای درس شیوه چه جور استادیه؟؟؟

  32. علی آقا امروز رفتم دانشگاه و بچه ها گفتن ظاهرا از دانشجو های همین دانشگاه بوده، و حدس می زنم داره کارشناسی ارشد می خونه، کسی بدش رو نگفت.

  33. بهنام جون خواسته زیاد شلوغش نکنه!!!

  34. زبان ماشین عباسپور خوب درس میده ولی یه بدی که داره جلسه ها رو بی دلیل میپیچوند آخر ترم کلاسهای جبرانی خیلی میذاشت!!!
    ولی خودم اگر قرار باشه دوباره بردارم با پولادی برمیدارم

  35. آقا محسن الان که درس زبان ماشین پاس کردی داری این حرفو میزنیا!!!!!!!!!!!!

  36. دوستان مهم نیست…من اصلا بی خودی زبان ماشینو پرسیدم فقط با پولادی می تونم بر دارم!
    ساختمان داده با زبان ماشین با هم بر میدارم سنگین نمی شه که؟؟؟ آز کامپیوتر بین پاک سرشت و معین تقوی کدوم بهتره؟؟؟

  37. s.b,عزت دوست برای ساختمان داده خوب درس میده اما معلوم نیست بتونی سوال های امتحانشو جواب بدی یا نه!!!من که خودم تا پاس کنم باهاش 5و6 سال پیر شدم.اگه رو سی شارپ تسلط نداری پیشنهاد میدم با شاهپریان بردار
    برای طراحی الگوریتم بهالگردی چه جوری درس میده؟آخه ساعتم احتمالا به قوامی نمی خوره!میذاره تغییر کد بدیم؟

  38. s.b، سنگین نمیشه اما بستگی داره به درس های دیگه که برداشتید. آز کامپیوتر خانم معین تقوی بچه ها ترم پیش داشتن تعریف می کردن یه چیزی هم ازشون یاد میگری برخلاف برخی اساتید دیگه آز.

  39. bita، بهالگردی تا به حال از ترم بالایی ها نپرسیدم.

  40. کلاس طراحی بهالگردی پر شده. قوامی فقط یه کلاس داره نمیشه عوض کرد.

  41. منم با tj software موافقم با دادگر ذخیره برندارین،بد نمره میده………کلاسشم مذخرفه…….:)

  42. دوستان رکورد بعضیا باز ه آ،برید سر بزنید…….بعضی ازورودیهای 87 انتخاب واحد کردن.

  43. سلام
    برای طراحی الگوریتم بهشتی فرد بهتره یا سالاری؟
    برای سیگنال ساعتم به برومندنیا نمیخوره سید صالحی میشناسید؟چه جوریه؟

  44. راستش سیگنال که برای بچه های سخت افزاره و من هم بی اطلاع هستم. برای طراحی الگوریتم فقط تعریف قوامی شنیدم. اما بهشتی فرد ترم پیش نظریه که داشت جزوه اش کم بود شاید برای این درس هم این کار رو کرد! سالاری هم نمی شناسم.

  45. @فاطمه
    از این ترم مثل این که رکورد کسانی که معدل کلشون بالاتره(فکر کنم بالای 17) رو زودتر باز می کنن.

  46. ظاهرا رکورد بعضی ها که معدلشون کمتر بوده هم زود تر باز شده. فاطمه می گفت دوستش با معدل 14 انتخاب واحد کرده. اگه موافق باشید اعتراضی نسبت به وضعیت موجود ارائه بدیم؟

  47. بچه ها من نسبت به انتخاب واحد اعتراض دارم.اگر کسی شماره ی گروه ها یا جای مربوط تو دانشگاه رو داره، اینجا کامنت بذاره باهم اقدام کنیم. اجازه ندیم حقمون پایمال بشه.

  48. سلام به همه بر و بچز عزیز…

    خوبین همگی؟؟؟

    بچه ها؛ یه سوال…:::

    مهندسی نرم 1 فقط سلاجقه مونده ، اگه بر نداریم فک می کنین توی حذف و اضافه و یا اضافه ظرفیت توی روز حذف و اضافه کسی جز ایشون بهمون می رسه؟!؟!؟

  49. راستی ، اگه ایتور باشه که با معدل 14 ثبت نام کردن و زودتر از ما بوده ثبت نامشون، من هم اعتراض دارم نسبت به این وضعیت…

  50. اگه مطمئنی با معدل پایین کسی از 87 ی ها تونسته ثبت نام کنه واسه اعتراض برو. برا اعتراض هم باید به آموزش اعتراض کنی.تازه اگه آموزش زیر بار بره و 1 نکته دیگه این که امروز تعطیله باید فردا اقدام کنی , ولی فکر نمی کنم تاثیری داشته باشه اگه هم این اتفاق افتاده باشه احتمالا اشتباهی چیزی شده باشه . ولی به هر حال good luck 😉

  51. منظورم از روز حذف و اضافه ، روز ثبت نام بود البته!!!!!

    اشتباه نوشتم!!!:d:D

  52. سلام بهادر چه عحب از این ورا. ترم قبل میگفتن که همه رفتن سمت یه استاد دیگه برای مهندسی نرم بعد یه دفعه گروه برداشت اون کلاس ها رو داد به سلاجقه. کارشون معلوم نیست چیه. برای اطمینان از قضیه معدل و انتخاب واحد هم منتظر جواب یکی از بچه ها هستم که اگه اوکی بده من اعتراض می کنم. بهنام یعنی تو اعتراضی نداری؟

  53. سلام بابی جون…

    والا یه مدت مشغولیت داشتم یه مقداری…دیگه نشد بیام زیاد..

    اما فعلا که سعادت داریم کنار شما باشیم;)

    حالا پس چیکار کنیم برا نرم؟!؟!

    فک کنم تا به ما برسه پر بشه کلاسای نرم سلاجقه هم…هوم؟؟

    البته طبق تجربه دوستان سال بالاتر ، بهتره که دور سلاجقه رو خیط بکشیم…چون همه از دستش عاصین..

    هم از درس دادنش..هم از نمره دادنش…هم از اخلاقش!!!!!!!!

    نظر دوستان دیگه؟!؟!

  54. اره منم از ترم بالایی ها شنیدم این رو

  55. @بهادر :اولا سلام .دوما : چرا اگه واقعا این اتفاق افتاده باشه منم اعتراض دارم ولی می گم اعتراض تاثیری نداره و فکر نمی کنم که رکورد کسی رو باز کرده باشن مگه این که یه اشتباهی شده باشه .

  56. نمیشه دست رو دست گذاشت که به خاطر اشتباه اونا حق کسی ضایع شه. مساله اینجاست که برای 86 ها هم زودتر از موعد رکورد ها البته برای همه باز شده.

  57. بهنام جون خوب اعتراضی که تاثیر داده نشه خیلی بهتره تا اینکه هیچی به هیچی!!!!!;)

    معلوم نیست سرشون کجا گرمه اینا!!!!!

    بابک چی شد؟

    مطمئن شدی یا نه هنوز از بابت اوکی شدن اون مسئله؟؟

  58. سپردم اسم طرف رو بپرسن تا با سند و مدرک پیش بریم. فردا صبح جوابش میاد.

  59. @tjsoftware
    این طوری خوبه منم موافقم (با دلیل و مدرک ):D

  60. سایت دانشگاه فقط برای پرداخت شهریه است دیگه؟؟؟!!!بابا خوب یه اطلاع رسانی چیزی!!!این همه پول میدیما!!!
    کسی نمی دونست طراحی الگوریتم بهشتی فرد و فرزانه بهالگردی چه جوریه؟
    دفاع مقدس چی؟

  61. sorry یه سوال دیگه!!!
    برای شیوه باید زبان تخصصی پاس کرده باشیم؟فراهانی که پر شده.صلایانی یا شهبازی چطوره؟

  62. سلام…

    خانم نجفی اگه به نتیجه رسیدین برای دفاع مقدس که کدوم استادی خوبه ، بی زحمت بنده رو هم از یاد نبرین هااا!!!!!!!!!

    به ما هم بگین;)

    مرسی;)

  63. tjsoftware،اینم شماره گروه کامپیوتر که خواسته بودین:
    33722831-5
    این ها هم شماره های دانشگاهه:
    3303332
    33712335
    330035407

  64. باز شدن زودتر از موعد نه برای معدل بالایی داشتن نه مسئله خاص دیگر فقط مسئله زودتر پول دادنه خیال همه راحت باشه…..از این خبرها (داشتن معدل بالا) تو این دانشگاه نیست…..

  65. لازم این نکته رو هم اضافه کنم که بدونید سایت دانشگاه برای من که تصفیه حساب کامل کردم و حسابم کاملا صفر کماکان برای من باز و من می تونم انتخاب واحد کنم در روز 21 ساعت 20

    به قول معروف:بریم فکر نونو بکنیم که خربزه آبه

  66. بیتا برای شیوه باید تخصصی پاس کرده باشید، صلایانی خوبه.
    s.b، ممنون از این که شماره ی دانشگاه رو دادید.

  67. این وضعیت انتخاب واحد اصلا قابل قبول نیست. من هم شهریه رو زود پرداخت کردم اگه قرار باشه معدل ملاک نباشه پس جمعه من هم می تونستم انتخاب واحد کنم. معلوم نیست چه غلطی دارن می کنن.

  68. دوستان عزیز هرکس ایراد و نکته ای از مشکلات سایت دانشگاه می دونه اینجا کامنت بذاره تا بزودی مطلب مفصلی رو به این مساله اختصاص بدیم.

  69. @alielhami معدل بالای 17 صحت داره و اسنادش هم موجوده 😀
    در ضمن فکر نمی کنم به پول هم ربطی داشته باشه من یه هفته است پول و ریختم احتمالا یه اشتباهی شده .

  70. بابک ایراد که زیاد داره ولی یکی از خنده دار ترین هاش log out اه که وقتی روش کلیک می کنی می گه موفق باشی 😀 وهمین حتی پنجره رو هم نمی بنده و یه سری از قسمت ها که تا جایی که یادمه همیشه در دست احداثه که مربوط به معاونت دانشجوییه 😀

  71. ممنون از کمک همه دوستان
    سلام جناب قدم خیر.والا من از خیلیا پرسیدم.کسی خبر نداشت.با توجه به این که کلاسش تو تربیت معلم تشکیل میشه بی خیال شدم.خیلی سخت شده این جوری!!
    امیدوارم همه کلاسایی که می خوان بهشون برسه!انشااللهههههههههههههههه

  72. والا مشکلات احتمالی سایت دانشگاه در برابر مشکلات خود دانشگاه تقریبا میشه گقت هیچه!!!!!!!

  73. ساعت 8.15 هنوز رکوردها باز نشده

  74. site daneshgah kharabe !??? alan ke 9.30 hast baz nashode !

  75. سایت دانشگاه پر از ایراده نگار

  76. یکی به این بنده خداهاکمک کنه یه سایت راه اندازی کنن.اعصابمون داغون شد به خدا

  77. عصر امروز ایراد های سایت رو با شرح کامل میذارم تو وبلاگ تا مسئولین بی تفاوت دانشگاه ببینن.

  78. بهنام به خدا معدل من 17 نیست …… الان که ساعت 1:45 روز دوشنبه است هنوز رکوردم باز است

  79. بهنام به خدا معدل من 17 نیست …… الان که ساعت 10:45 روز دوشنبه است هنوز رکوردم باز است

  80. منظورم سایت جدید دانشگاه است

  81. علی آقا منظورم از بالا 17 شما نیست قانون کلی ه که از این ترم گذاشتن احتمالا باز شدن رکورد شما به خاطر مشکلات سایت دانشگاهه 😀

  82. قانون معدل از این ترم توی رشته صنایع به اجرا گذاشته شد تا اونجایی که من خبر دارم…

    اما خبری از اجرای اون توی دانشکده فنی نشنیدیم هنوز!!!!!!!!

  83. من خواهرم معماریه رکوردشم زودتر باز شد.

  84. age kesi maadelesh balaye 17 bashe mitone 24 vahed begire !!???? age motmaenid javab bedin !???? akhe site danesh gah irad dare 20 vahed bishtar ejaze nemide begiram !

  85. بله نگار می تونید 24 تا بردارید.

  86. اگه بخواید می تونید بیشتر از 20 واحد بردارید ولی باید برید آموزش بگید که براتون باز کنن .

  87. merc ! yani inja alan nemitonam entekhab konam ! ta farda ke beram danesh gah !?????????? che vazeshe ! mage khodeshon nemidonnnd ki balaye 17 shode ! man bayad begaaaaaaaaaam ?????

  88. فکر کنم اگه بتونید به آموزش زنگ بزنید هم براتون این کار رو بکنن.

  89. kesi javab nemide ! ya zang nemikhore ya eshghale ya javab nemidan !

  90. نگار به زنم به تخته مسئولیت پذیری دانشگاه خیی بالاست نیست مفتی کار می کنن و از ما شهریه نمی گیرن به خاطر اونه.

  91. ta sob ke saat 7.30 recordemon ro mibdan ! man chi kar konam ! javabam nemidam ! asabam rikhte be ham ! sobam dir baz kardan !

  92. نه بابا رکورد فعلا بازه نگران اون نباشید.

  93. yek soal ! on chizi ke to safe asliye site hast be onvane ( mail ) be masoolin ….. kar mikone !??? kesi javab mide ! kesi inja bahash kar karde !?

  94. من امتحان کردم و پاسخی نگرفتم. راستی مطلب جدید وبلاگ یادتون نره.

  95. dorost shood ! zxang zadam ….. ! merc ! 23 vahed gereftam ! 1 vahedi mikham !:D

  96. حالا همونم خوبه یه واحد می تونید آشنایی با قرآن بردارید خالیه هنوز ولی باید به مکانش دقت کنید .

  97. omomi vardashtam ! dg nemitonam ! tarbiat badani mikhasam ke dg nistesh ! tamom shode -merc

  98. دوستان و هم دانشگاهیان گرامی
    اون شماره هایی که من واسه دانشگاه گذاشتم درسته.همه رو از خود دانشگاه گرفتم.حالا اگه زنگ می زنین جواب گو نیستن……چی بگم والا؟ وقتی سایت شون که باید انتخاب واحد کنه نمی کنه!حضوری هم می ری باید جواب بدن اما نمی دن!توقع دارین تلفنی کار کسی رو راه بندازن؟!

  99. سلام دوستان
    من آز مدار1 رو با مهرداد حسینی چوبه گرفتم. کسی ایشون رو میشناسه؟ حذفش کنم یا نه؟

  100. سلام
    من این ترم درس ذخیره دو با استاد دادگر دارم
    میخواستم ببینم فرم سوالاشون و نمره دادن شون چطوره؟
    آخه 14ام امتحان دارم!!!!!!!!!!!!!!!!
    یه چیز دیگه استاد صلایانی چطور نمره میدن؟
    28ام امتحان نظریه داشتم اما خیلی بد دادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  101. آقای دادگر سوالات رو بر اساس ترتیب فصل هایی که درس دادن طرح می کنن، حتما رابطه ها رو بلد باشید به ویژه اونهایی که برای محاسبه ی زمان خواندن و نوشتن و … برای انواع ساختارهای فایل هست. استاد صلایانی ترم پیش که با ایشون داشتم تعداد خیلی کمی از بچه ها رو به قول خودمون انداختن، حالا باید دید این ترم چطور میشه. ایشالا که موفق باشید.

  102. سلام بچه ها اگه شماره استاد مرضیه نوید تهرانی رو دارین با شماره من تماس بگیرین یا اس ام اس کنین خواهش میکنم خیلی فوریه!!!!!!!!!!!!!!!!

  103. @ مونا
    برای حفظ حریم خصوصی شما، شماره موبایل تون پیش ما محفوظ می مونه و منتشر نمی کنیم، و اگه کسی شماره ی ایشون رو داشت در نظرات بزاره ما به خانم مونا منتقل می کنیم.

  104. یه دنیا ممنون اینقدر کارم فوری هست که مجبور شدم شماره مو بذارم

پاسخی بگذارید

