تولد دو سالگی ام مبارک

 

به نام بهترین

امروز، 21 آبان ماه و دو سال از تولد من می گذره. من سال 87 به دنیا اومدم. چه روز هایی که تا به امروز پشت سر نگذاشتم، روز های شیرین…. گاهی هم تلخ. روزهایی بود که من بودم، حتی با وجود خیلی سختی ها.امیدوارم بازم باشم، بهتر از همیشه…

نوشته ی کوتاه بالا، از زبان خود وبلاگ بود. خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که بعد از دو سال هنوز هم زنده است. روزهایی که من امتحان داشتم و می نوشتم. اما نمی خوام فقط بگم من، چون تو ماه های اول شروع به کار این وبلاگ همون طوری هم که از اسمش پیداست، چندین نویسنده بودن که می نوشتن. و به مرور زمان رفتن، و افراد جدیدی اومدن. از همه ی شما ممنونم، و شمایی که هنوز می نویسید، اینجا وبلاگ شماست.

از شمایی هم که به وبلاگ سر می زنید، نظرات خودتون رو می گذارید و اشتباهای ما رو می گید ممنونم. حتی اگه تعداد بازدید کننده ها همیشه بهانه ای باشه برای یه عده تا منو شماتت کنن، خوشحالم که شما ها میاین….. و خیلی چیزهای دیگه که خوشحالم می کنه…

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on نوامبر 12, 2010, in عمومی. Bookmark the permalink. 8 دیدگاه.

  1. وبلاگی بزرگ با نویسنده ای بسیاربزرگ
    تولدت مبارک

  2. اصلا وبلاگ خیلی خیلی بزرگ با نویسنده ای خیلی خیلی خیلی بزرگتر تولدت مبارک

  3. تولد 2 سالگیت مبارک وبلاگ دانشجویان نرم افزار 🙂
    امیدوارم چراغ این وبلاگ هیچ وقت خاموش نشه و همیشه تا سال ها به دوستداران وادی علم مثل همیشه خدمت کنه.
    با تشکر

  4. مبارکه………..100ساله بشی

  5. از همه ی شما سپاس گذارم.

  6. مبارک باشه بابک جان ایشالا تبدیل به سایت بزرگ بشه شیرینیش که یادت نرفته 😀

  7. مبااااااااااااارک باشه :d
    از شما به خاطر زنده نگه داشتن وبلاگی به این خوبی و پر محتوایی ممنونم
    شاد و پیزوز باشید

  8. تولدت مبارکککککک……با کلی تاخیررر……ایشالله 100 ساله شی:)

پاسخی بگذارید

