آنتی ویروس خود را تست کنید

دوستان علاقه مندی که دوست دارن انتی ویروس خود را تست کنن می توانند از لینک  پیوست شده را دانلود کنند.دوستان مطمئن باشند در صورت اجرا نکردن هر فایل کامپیوتر ویروسی نمی شود.

فایلها را از حالت زیپ خارج کنید راست کلیک

 اسکن- به هیچ وجه آنها را اجرا نکنید

 

 

اینم از عملکرد آنتی ویروس من:

طبق گفته سایت منبع این فایل حاوی 6000 ویروس خطرناک است.پس باز برای تاکید عرض می کنم که از اجرا کردن هر یک از این فایلها جدا خودداری نمایید.

در پایان و بعد از مشخص شدن عملکرد آنتی ویروس خود فایل آزمون را از سیستم پاک کرده و کامپیوتر خود را بصورت کامل و عمیق اسکن کنید(نتیجه اسکن کلی کامپیوتر من به شرح زیر است.)

 

منبع:انجمن ترفندستانhttp://www.tarfandestan.com/

فایل را می توانید از سایت زیر دانلود کنید:http://www.tarfandestan.com/forum/thread82360.html

دربارهٔ Net Bios

عاشق برنامه نویسی،و علم شبکه

Posted on دسامبر 1, 2010, in امنیت and tagged . Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. علی آقا این مطمئن هست؟

  2. بله همه ی ویروساش قوی هستند و اگر اجرا نکنید کامپیوتر ویروسی نمی شود

  3. سلام.
    نیازمند برنامه نویس، طراح فتوشاپ، آشنا به اکسل هستیم…..

  4. من با Avast تست کردم، موقع اکسترکت شدن دونه دونه ویروس ها رو پیدا می کرد. بعد دیگه کنسل کردم extract شدن رو چون فکر کنم تا فردا طول می کشید!!!! در کال تست جالبی بود.و…

پاسخی بگذارید

