انتخاب واحد بر اساس میانگین معدل کل در دانشگاه آزاد تهران جنوب

سلام

یه چند وقتی می شه که زمزمه های انتخاب واحد بر اساس معدل به گوش میرسه ولی هیچ کس از چند و چونش خبر نداشت و هر روز یه شایعه ای بین بچه ها پخش می شد .

قبل از اینکه اطلاعیه رو بخونید خواهش می کنم که یادتون نره نظرتون رو همین جا بگید !! با تشکر

تا اینکه امروزاین اطلاعیه رو دیدم . طبق این اطلاعیه اونایی که معدل کلشون بالای 15 باشه طبق زمانبدی قبل از همه می تونن انتخاب واحد بکنند . که من نمی دونم بگم این سیستم از قبل بهتره یا نه ؟؟!!! خیلی چیزا می خواستم بنویسم اینجا ولی به نظرم بهتره که اول یه نظر سنجی کلی همینجا بکنیم ببینیم که نظر هر کسی چیه ؟؟ حالا اگه این مطلب و خوندین نظرتون و توی قسمت دیدگاه ها بذارید لطفا !!! مرسی

Posted on ژانویه 16, 2011, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 20 دیدگاه.

  1. یه سوال , معدل این ترم هم در میانگین گرفتن حساب میشه یا نه؟

  2. والا قاعدتا که باید باشه ولی فکر نمی کنم . چون تا 17ام امتحان برگزار می شه و 18 ام انتخاب واحد شروع می شه این ترم که فکر نمی کنم تاثیر داشته باشه .

  3. در ضمن نمرات امتحانات هم دیر اعلام میشه و اگر معدل این ترم تاثیر داده شود تعداد نفراتی که در جدول نوشتن تغییر میکنه.(شاید یکی معدلش کمتر شد . . . ! )

  4. خوب کلا ایده خوبیه واسه اونا که معدلشون بالاست:دی ، ولی ایشونا لطف کنن سایت و درست کنن بهتره:دی

  5. ممنون از نظرتون ، اون سایت که درست شدنی نیست که ، ایشالا که به نفع همه باشه :دی :پی

  6. عجب برنامه ریزی واقعا چشم نخورن……….

  7. دوستان مشکلات سایت رو من تحویل استاد منشی دادم و ایشون هم طبق پیگری های من گفتن که تحویل رئیس دانشگاه دادن. امیدوار موثرم باشه.

  8. اما در مورد این ماجرای انتخاب واحد، به نظر من اصلا مساله ی دانشجوی فعال و غیر فعال نیست، مساله اینه که تعداد دانشجو ها خیلی زیاده، چون دانشگاه بیشتر از طرفیت ورودی بر می داره، و دیدیم که این مساله تو انتخاب واحد ترم جاری چقدر مشکل ساز شد و خیلی ها مثل خود من ساعت 10 تونستیم شروع به انتخاب واحد کنیم. به نظر من با این کار می خوان ترافیک سایت رو کاهش بدن. البته مشکل سایت همون طور که قبلا هم باهم بحث کردیم، فقط ترافیک زیاد کاربرا نیست.

  9. سلام

    اگه قراره بر اساس معدل باشه بهتره که برای همه اجرا بشه…نه برای نصفی باشه برای نصفی نباشه…

  10. محمد علی بیشتر توضیح میدی ؟

  11. be nazare man ke kare khobiye.albate age vorodiyaye salaye mokhtalef joda entekhab vahed konan.akhe man ba vojode inke terme 5 am hanoz aze computer var nadashtam chon terme pish hame ye vorodiyaye 89 ke moadelashon mosalaman balaye 17 ast zodtar az ma entekhab vahed kardano sare entekhab vahede dge bara ma kelasi nabod

  12. ندا، واقعا به حق بچه های 87 ظلم شده، ترم های پیش که ما آخرین گروه بودیم برای انتخاب واحد، حالا بچه های ترم های جدید به خاطر معدل دارن از ما زودتر انتخاب واحد می کنن، با نظر شما که انتخاب واحد بر اساس سال ورودی اول باشه و بعد معدل، موافق هستم.

    پی نوشت :
    لطفا لینک این مطلب رو برای دوستان خودتون هم بفرستید تا نظرات بچه های دیگه رو هم بدونیم.

  13. من با شیوه کلی اش موافقم ولی بهتر بود ابتدا معدل ترم می شد تا بچه ها رقابت بیشتری با هم داشته باشند بعد از ترم بعدش معدل کل لحاظ می شد(شاید یکی مثل من شاغل باشند در نتیجه انتظار معدل کل 17 به بالا را نباید از این دست از افراد داشت.)

    این شیوه فقط به نظر من برای بچه های خوب دانشگاه که هممون می دونیم کین مفید است.والسلام

  14. اگه مسئله پخش بار ترافیکی بوده باشه که حتما خودشون آمارای لازم رو دارن که چه تعداد معدل بالای 15 و چه تعداد زیراون دانشجو داریم.ولی ازنظر من دانشجو که با افرادی مثل خودم(دانشجو)ارتباط دارم تعداد بچه های زیر 15 باید تعدادشون زیاد باشه مخصوصااین که ورودی های 87و88 زیر 15 توی یه روز انتخاب واحد میکنن.پس احتمال داره که دوباره جریان ترم پیش ایجاد شه

  15. بابت دیدگاه ها ممنون ،
    به نظر من هم این که معدل کل باشه ، خیلی نمی تونه بچه ها رو به رقابت وا دارد.
    من هم فکر می کنم که این که بار ترافیکی زیاده با این نحوه ی زمانبندی حل نشه ولی باز هم این که هر کسی چه قدر از این طرح راضیه کاملا به این بستگی داره که ورودی چه سالی باشه و معدلش چه قدر باشه .

  16. انتخاب واحد بر اساس معدل كل
    http://tjnn.wordpress.com/

  17. سلام،به نظر من این روش خوب نیست.چون کسی که مثلا معدل کلش 14 شده،مجبوره باز هم با استادهای نه چندان خوب درس بگیره و ترم بعد هم معدلش پایین تر میاد

  18. مرسی از نظرتون 😉

  19. این کارعادلانه نیست، چوت اساسا سیستم آموزشی دانشگاه از تعادل مناسبی برخوردار نیست که حالا نمره رو بخوان معیار برتری دانشجو ها قرار بدن. هر استادی یه سازی می زنه تو نمره دادن و ارزشیابی کردن.

  1. بازتاب: واکنش های مختلف در برابر طرح جدید دانشگاه برای انتخاب واحد :آخ جون، ای ول ، خوب که چی ،…….، به ما چه « ..::وبلاگ دانشجویان نرم افزار::..

پاسخی بگذارید

