ترم جدید و انتخاب واحد – ۶

سلام به دوستان

به کسایی که یار همیشگی این وبلاگ هستن و با اومدنشون ما رو دل گرم می کنن. کسایی که وقتی خواستیم برای سایت دانشگاه یه حرکتی انجام بدیم همراه ما بودن نه این که فقط موقع انتخاب واحد سر و کله شون پیدا بشه.

این بار هم مثل گذشته برای کمک به همدیگه تو انتخاب واحد برای ترم جدید این مطلب منتشر میشه تا نظرات خودمون رو با دیگران به اشتراک بگذاریم.

سرفراز باشید و پاینده

بروز شد :

یکی از دوستان گفت و  گو های بچه ها در مورد انتخاب واحد رو به تفکیک دروس برای من ایمیل کرد، برای دانلود روی پیوند های زیر کلیک کنید :

دروس عمومی

دروس پایه (ریاضی و فیزیک)

بروز شد – 14 بهمن :همون دوستمون که زحمت فایل های فبلی رو کشید، فایل مربوط به دروس تخصصی رو هم برای من ارسال کردن :

دروس تخصصی

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژانویه 31, 2011, in دانشگاه. Bookmark the permalink. 151 دیدگاه.

  1. دوستان اگه کسی استاد خوب برای مبانی دفاع مقدس و اقتصاد مهندسی میشناسه معرفی کنه. سپاس.

  2. مرسی بابک از پست
    بچه ها استاد خوب و نمره بده واسه این درسا معرفی کنین:
    مهندسی نرم1، طراحی پیاده سازی، مدار الکترونیکی و منطقی، نظریه…
    مرسی از همه…

  3. مدار الکتریکی تقوی لاریجانی
    منطقی دیباج
    ==============================
    اگر کسی برای نظریه و معماری و راحی الگوریتم و فیزیک 2 استاد خوب میشناسه بگه لطفاً

    ممنون

  4. مگه اقتصاد مهندسی برای نرم افزار ارائه میشه ؟ یکی از واحد های عمرانه باید از بچه های عمران بپرسی!

  5. بلی برای نرم افزار ارائه می شود.

  6. برای نظریه من که با صلایانی داشتم راضی بودم. طراحی الگوریتم باید وایسی ببینی نمره ی بچه ها چطور میشه ! فیزیک ۲ هم من با حاجی زاده داشتم درس نمی داد میومد تمرین حل می کرد ولی در کل بد نبود.

  7. من معماری با موحدی داشتم خیلی خوب بود اما وقت امتحان 80 دقیقه بود،تنها مشکل همین بود هنوز نمره هاش نیومده ولی فکر کنم خوب هم نمره میده.

  8. واسه طراحی الگوریتم سالارمندی بر خلاف تصور بچه ها خوب نمره داده و بیشتر بچه هاش قبول شدن. نمره قوامی هنوز نیومده.

  9. @ رها
    موحدی که ظاهرا این ترم واسه پسرا ارائه نمیده !

  10. طراحی الگوریتم من با فرزانه داشتم خیلی خوبه واسه نمره گرفتن البته از لحاظ درسی خیلی در سطح بالایی نیست خودش دانشجوی دکتراست.

  11. @tjsoftware
    چه بد پس خوش به حال دخترا:D

  12. دوستان بذارید بچه ها امتحانشونو بدهند بعد در مورد انتخاب واحد تصمیم می گیریم

    کم استرس داریم حالا دلمون برای انتخاب استاد ترم آینده شور بزنه

    فعلا فقط درس و اماده شدن برای امتحان

  13. آخه دگ وقتی نمونده فردای امتحانا انتخاب واحده کلا یه جوری چیندن فرصت فکر کردن نداریم…

  14. خوب بابک حالا که بازار تشکر گرمه از خودت تشکر ویژه میکردی که هر ترم زحمت پست «ترم جدید و انتخاب واحد» رو میکشی دمت گرم!
    نظریه صلایانی رو موافقم استاده واقعا!
    مدار منطقی دیباج خوب درس میده و نسبت به استادای دیگه خیلی درس میده نمره هم نمره خودتو میده حتی بالاتر چون میبره رونمودار ولی باید واسش وقت بذاری اساسی. امتحانش هم 15 نمرش تستیه!

  15. محمد علی اگر ترک زاده فیزیک ارئه داد بردار چیزی یاد نمیگیری ولی نمره خوب میده استاد نادری هم خیلی سطح بالا درس میده مواظب باش یه نمه خطریه استاد بدی نیست ولی سعی کن باهاش برنداری پاس کردنش سخته.

  16. نظریه:صلایانی

    فیزیک:حاج امینی

    طراحی الگوریتم:قوامی(خیلی حالیشه،وضعیت نمره دادنش:مبهم است(فعلا))

    راستی ریاضی مهندسی ،مهندسی نرم (1)چه استادی خوبه؟

  17. ریاضی مهندسی گیلانی خیلی خوبه
    مهندسی نرم هم مثل اینکه سیدی یکم بهتر از سلاجقه است.

  18. اول از همه سلام و بعدشم تشکر از بابک بابت پست.
    بابک پیشنهاد می کنم که اقتصاد مهندسی برنداری ، چون شنیدم هم درس سختیه هم به کامپیوتر ربطی نداره ، فکر کنم اگه انتقال داده برداری بهتر باشه ، این ترم با سه تا استاد ارائه می شه مثل اینکه : صالح نمدی ، برومندنیا ، محمدیه فامیلی

    یه نکته ی دیگه ، بچه ها که میخوان پیشنهاد بدن از استادایی بگن که این ترم ارائه دادن : مثلا معماری دیباج این ترم فقط برای برادراست و موحدی فقط برای خواهراست ولی صالح نمدی برای هر دو ارائه داده . طراحی الگوریتم هم این ترم فقط سالاری مندی و شیخ الحرم ارائه دادن .

  19. ممنون بهنام. انتقال داده اگه این طوری باشه شاید برداشتم.

  20. سلام
    بابک جوووون دستت درد نکنه بابت پستت واقعا کمک میکنه به انتخاب استاد ها
    ——-
    معماری من ترم پیش با صالح نمدی داشتم که به خیلی استاد خوبیه امتحانشم در سطح گفته هاشه کمکم میکنه تو نمره دادن
    موحدی از همه بهتره بد درس نمیده خوبم امتحان میگیره
    دیباج هم که دیگه باید بشناسینش امتحاناش اشک آدمو در میاره

    نظریه فقط صلایانی

    طراحی هم قوامی عالیه(هنوز نمره ها نیامده اگرم اف بشم بازم میگم قوامی)که این ترم ارایه نداده اول سالاری مندی بعد شیخ

    بابک منم نظر بهنام دارم اقتصاد مهندسی (با توجه به گفته یکی از ترم بالایی ها) خیلی سخته.

  21. سلام به کل بچه ها مخصوصا بابک
    بابی جون من وبلاگتو بازم گم کرده بودم از وبلاگ محسن گیرت آوردم
    منم بازی

  22. @yaser hosseini

    طراحی پیاده سازی،با صمیمی برندار که نه نمره میده نه درس بلده که بده من باش حذف کردم ولی میگن عزت دوست خوبه

    مدار الکترونیکی تقوی لاریجانی اگه بود عالیه
    منطقی، فاتحی بد نبود هنوز نمرهنداده ولی هم امتحانش خوب بود هم استاد باهالیه

    نظریه من این ترم با عباسپور داشتم خیلی باش حال کردم خوب درس داد نمره هم هنوز نداده داد میگم بهت

  23. معماری فقط موحدی خیلی توپ بود
    فیزیک 2 هم حسن توکلی خیلی خوبه درس نخون برو نمره بگیر من به اندازه 6 نوشته بودم ولی ورقه شو پر کردم ازش 14 گرفتم
    راستی پایگاه داده و نرم 1 و سیستم عامل و هوش مصنوعی رو باکی بردارم؟؟؟

  24. آقایون خانوما من با شیخ الحرم قبلا درس گرفتم حقیقت هیچی یاد نگرفتیم ولی نمره همه بالا شد.

  25. دوستان میشه در مورد سالار مندی و شیخ الحرم توضیح دهید؟

  26. راستی بابک، یه فکر خوب دارم که به نظرم میتونه سایت رو تغییر بده…مثل توپ هم میتونه بترکونه;)

    بهت میگم تو هفته دیگه ایشالا;)

  27. حتما بهادر. راستی بهادر تو مبانی دفاع مقدس نداشتی ؟

  28. سالارمندی به بیشتر بچه هاش نمره داده و قبولشون کرده. شیخ الحرم میگن فقط ترم اولی که پیشرفته داشته خوب نمره داده و بقیه ترم ها اینجوری نبوده. سالارمندی انگار بهتره…

  29. چرا…شنبه امتحانشه..استادمون خوب بود/…حداقل اینطور به نظر میومد

    استاد نطاق پور نوری

  30. sakhteman gosaste zarin zad ya feyziyan???????? kodum ham khub dars midan va ham khub nomre?

  31. فقط زرین زاد. درس دادنش که خوبه. اون یکی گزینه رو کلا فراموش کنید.

  32. فیضیان بیچاره… همه رو قبول می کنه ولی درسی نیست که ساده ازش گذشت…

  33. پایگاه داده و نرم 1 و سیستم عامل و هوش مصنوعی رو باکی بردارم؟؟؟
    بابک درویشی نمرتونو نداد؟

  34. ریز جوان خوبه یا کاظمی پارسا؟

  35. man dustaram nomram khub beshe. migan ke zarin khub nomre nemide. bash bekhunam mitunam 17 18 be bala sham?

  36. نه محمد نمره پایگاه نیومده.
    دوستان متن این مطلب بروز شد و دو تا فایل برای دانلود قرار داده شده، که جا داره از «مملی » تشکر کنم.

  37. ریز با جوان بردار.

    درس گسسته چیزی نیست که بشه به سادگی ازش گذشت. شما با فیضیان هم برداری نمره بالا بهت نخواهد داد. فقط پاست می کنه

  38. زرین زاد نمره خودتون و میده اگه خوب بخونین میشه…

  39. پیشنهادی برای همه ترم ها فیضیان استاد نیست حس میکنم رندوم نمره میده بازم از بقیه بچه ها بپرسید من که «دیگه ازش بدم میاد»

  40. رندوم که نمره نمیده چون ما موقع تصحیح کردن برگه ها پیشش بودیم. منتهی به جوابا زیاد توجه نمیکنه. معمولاً هم دست بالا نمره میده.

  41. آخه زرین زاد که نامرد تره بی معرفتو واسش به اندازه 18 نوشتم 2 تا پروژه هم بش دادم نامرد داده 14 یکی از بچه ها مثل اینکه ازش 18 گرفته ولی اکثرا بین 10-14 بودن

  42. من که بچه زمان جنگم دفاع مقدس بر نمیدارم..چون خودم بلاخره توی جنگ بودم

    گسسته:نمره—<فیضیان<
    یاد گرفتن درس به قول استاد یاسر زرین زاد

  43. واسه ساختمان گسسته من قبلا گفتم ، بازم می گم زرین زاد عالیه … من نمی دونم چرا یه عده از بچه ها می گن خوب نمره نمی ده والا من فقط سر کلاسش رفتم و آخر ترم یه دور جزوشو یه نگاه کردم 13 شدم . امتحانش 19 تا سوال بود که از همه ی بخش ها بود ، بعد از امتحان توی یکی از کلاس ها اومد سوالا رو برای بچه ها حل کرد بعدش هم گفت هر کی می خواد وایسه همونجا که برگشو براش صحیح کنه. به نظر من که خوب نمره داد ، نمره خودتو می ده .

  44. یعنی نمیشه از این زرین زاد نمره خوب گرفت؟!:(

  45. سلام به همه….من با سالارمندی طراحی داشتم در کل که خوب نبود ولی حدودا 2 نمره به نمره ی برگمون اضافه کرده بود ………البته پروژه داده بودا……
    دوستان در مورد این درسای اختیاری چرا هیچ کلاسی نیست ؟؟ باید چکار کنیم؟؟؟

  46. salam.babak defa ba hasan e rasoli monfared bar dar.7 fasl dars mide az har faslam 2 ta soal moshakhas mikone ke bekhoni.kolanam age 2 daghighe ye akhar beri hozoret o mitoni bezani .hale
    memari man ba dibaj dashtam emrozam nomram omad.hanoz to kafesham.age madar manteghi ye ghavi i darin ba dibaj bar darin khob dars mide emtehanesh sakht bod vali fek konam kheyli khob nomre dade(ya man khob dadam:D)
    manteghi ba dibaj
    shive va nazariye faghat salayani jon
    bache ha baraye system amelo shabake o riz pardazande ostade khob nemishnasin?ke khobam dars bede

  47. بچه ها پایگاه داده درویش بد درس می ده؟
    من طراحی با بهالگردی داشتم امتحانش سخت بود ولی در حد پاس بودهنوزم نمرش نیومده نمی دونم خوب نمره می ده یا نه؟
    الکترونیکی ام فقط تقوی

  48. درویش بد درس نمیده، کم تر از اون چیزی که تو امتحانش میاد درس میده.

  49. شیوه بین صلایانی و فراهانی کدوم بهتره؟
    نظریه محاسبات درس سختیه؟
    انتقال داده چطور؟

  50. سلام.

    برای مهندسی نرم1
    پیاده سازی زبان های برنامه سازی
    ریزپردازنده1
    سیستم عامل
    محاسبات

    اگر کسی استاد خوب میشناسه بگه

    با تشکر

  51. امیر:
    محاسبات فقط استاد معین تقوی.

    رها :
    شیوه من با خانم فراهانی داشتم. خوب بود. کلا درس دوس داشتنی برای من به حساب میاد. استاد صلایانی هم خوب هستن.

  52. برای شیوه صلایانی که خیلی خوب بود…….کلا استاد خوبیه:):د
    پیاده سازی زبان های برنامه سازی صمیمی خوب نیس؟ نمره هاش چجوری بوده؟اومده اصلا؟
    آقای تاجیک محاسبات هعین تقوی خوبه البته نمره هاش نیومده:)

  53. طراحی و پیاده سازی عزت دوست یا صمیمی؟
    ریزپردازنده جوان

  54. من شیوه با صلایانی داشتم یه کم سخت گیرتر از فراهانی هستش صلایانی نمره هم خوب داد
    محسبات معین تقوی خوبه

  55. طراحی و پیاده سازی فقط عزت دوست.

  56. زبان در حد صفر بلدم با رستم زاده بردارم بهم 20 میده؟
    حالا 19 شد بد نیست
    رستم زاده خوبه یا واستم ترم بعد؟ چون فقط رستم ارایه داده چون این ترم واقعا لازمم میشه 18 داد اشکال نداره یه چیزی میخوام تومایه های اون تیمور تاش چون واقعا ی ترم خوب باش داشتم آخرشم بهم 20 داد

  57. سیستم عامل شهابی یا موسوی؟
    شبکه ستاری لطفعلی شمیرانی یا کاظمی پارسا؟

  58. بچه ها نمیشه چند تا استاد از بین اساتید ما کلا حذف بشن؟؟؟ بابا نمیخوایم خوب چه گیری کردیما:((((((((

  59. @فاطمه
    خواهشا با صمیمی بر ندارین واقعا استاد نرمالی نیس من شانس آوردم حذفش کردم ولی بچه ها رو اکثرا انداختهبود چون کتاب جعفر نژاد رو معرفی کرده که اگه همون کتابو به خود جعفر نژادم بدی و بگی 2 خط دربارش توضیح بده ببینیم چی گفته نمیتونه
    همون عزت دوستو میگن خوبه باز میگن یه جزوه ای داره

  60. ممنون آقای مملی ….. ندا ستاری خیلی باحاله…..ولی فکر کنم مثل فیضیان رندوم نمره میده بین 13 تا 14 …..
    در کل هم ممنون از بابک….خیلی پست مفیدیه…دستت درد نکنههه:)

  61. سیستم عامل موسوی
    آز مدار منطقی پاک سرشت یا مهندسی؟
    آز مدار 1 صدر یا حسینی؟

  62. بابک کاش نظرات رو همون لحظه پخش میکردی اینجوری خیلی بده آدم نمیتونه خوب بحث کنه

  63. @ مملی
    این طوری همش باید پای سیستم باشم نظرات رو تایید کنم. یه راه دیگه اش اینه که نظرات رو باز بذارم.

  64. منم با نظر مملی موافقم.

  65. خوب نظرات رو باز بزار کسی فحش نمیده که بچه ها رو که میشناسی اگرم فحش دادن(حرفایی که نباید بزنن) نظراتشونو پاک میکنی

  66. دوستانی که قبلا دیدگاه ثبت کردن، از این به بعد دیدگاه های جدید شون بدون بررسی منتشر میشه.

  67. به این میگن دمکراسی بابک جان ممنون ایشالا عروسیت

  68. مدار منطقی پیشرفته چه جوریه ؟ آسونه یا سخته؟
    طراحی پیاده سازی شهبازی چجوریه؟
    روحانی خوب شد یا هنوز همونجوریه؟سیستم عاملو با کی بردارم؟(شهابی یا روحانی؟ چون موسوی پر میشه واسه همون از این دوتا کیو بردارم؟)
    پایگاه داده ها؟درویشی یا روحانی؟

  69. @ مملی
    در مورد طراحی پیاده سازی که گفتم، عزت دوست خوبه.

  70. salam bacheha khubid?
    baraye zakhire o bazyabi va aze fizik2 va tarahi algoritm che ostadi khube ?mamnun

  71. آخه شهبازی روزو ساعتش بهتره ولی اگه شهبازی خوب نباشه با عزت دوست برمیدارم
    بابک تو با درویشی داشتی پایگاه رو چه کنم؟ نمرتونو نداده آخه روحانی خیلی خطری ترهبه نظر تو چه کتم؟

  72. منشی یا هاشمیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مسئله این است!!!!!!!!!:(:(

  73. @ بی نام
    پیشنهاد من استاد منشی
    @ مملی
    نمره های پایگاه حالا حالا نمیاد.

  74. neda من با درویش داشتم امتحانی که گرفت 162 برابر سخت تر از اون چیزی بود که درس داده بود البته نمره هاش هنوز نیمده به هر حال پیشنهاد نمیکنم

  75. حالا که نظر گذاشتن آزاده من به 15-16تا استاد فحش بدم
    استاد …..biiiiiipی استاد …..biiiiiip و…

  76. اگه بخوام معادلات با کرمی بردارم اون وقت با منشی (پیشرفته) نمی تونم بردارم و باید با هاشمیان بردارم! نظر شما چیه؟

  77. ممنون محسن.
    بچه ها انتقال داده مربوظ به درسای سخت افزازی می شه؟

  78. @ بی نام

    انتخاب سختیه، نمیشه به راحتی گفت. نرم افزاری یا سخت افزار ؟

    @ neda
    انتقال داده واسه سخت افزاری هاست و آن طور که ما شنیدیم باید سیگنال بلد بود تا این درس رو برداشت! حالا بگردید تو چارت نرم افزار سیگنال پیدا کنید!

  79. در راستای فرمایشات جناب tjsoftware باید خدمتتون عرض کنم که انتقال داده درس سخت افزاریه که پیش نیازش سیگناله و واسه نرم افزاریها اختیاری. که به گفته استاد فاتحی همت بلند شما رو برای پاس کردن میطلبه و باید حسابی وقت بذارید(خدایی آخر جمله بندی بود نه tjsoftware؟)

  80. @tjsoftware
    خوب شد روشنمون کردی میخواستم انتقال بردارم حالا احتمال قوی منطقی پیشرفته بر میدارم دمت گرم

  81. خوب منطقی پیشرفته هم بیشتر مربوط به سخت افزاری هاست.نه؟
    این کاظمی پارسا کیه؟این ترم هر چی می خوام بر دارم اینو روحانی پایه ثابتشن.

  82. راستی این ترم هم میشه مثل ترم پیش آزا رو هم نیاز کرد؟

  83. آخه ما دردمونو به کی بگیم ، من از روحانی می ترسمممم:-S
    بچه ها یعنی ما هیچ درس اختیاری به جز انتقال داده و مدار منطقی پ نمیتونیم برداریم؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  84. @بی نام :
    من نظر خودمو میگما ولی معادلات درس خیلی سختی نیس فقط جزوه ی استاد کرمی هم بخونی میتونی نمره خوبی بگیری ، پیشرفته مهم تره خوب 😉

  85. @neda
    من شنیدم کاظمی استاد خوبیه اگه معدلت بالاست که گیرت میاد در غیر اینصورت که …

  86. هر دو درس معادلات و پیشرفته مهم اند

    2 تا درسی هستند که اگه خوب بخونی چنان نمره ی می گیری که شیرینی

    اون نمره تا آخر لیسانس زیر دندونتونه

  87. ممنون از همه!
    حالا اصلا پیدا کنیم پرفقال فروش را!!!!
    این راسته که بچه های ورودی 89 انتخاب واحدشون براساس معدل هست یا نه؟؟؟؟
    آخه یکی بم گفت 89 ایی ها معدل ندارند و انتخاب واحدشون براساس سال وروده!!!

  88. راستی سخت افزارم ولی اگه معدل ما حساب نشه دیگه فرقی نمی کنه که چی باشم!!!:(
    چون کرمی گیرم نمیاد!!!
    منشی و هاشمیان هم لابد هین طور!:O

  89. @ Mohsen Ghaderi
    ما در ادبیات پیش شما حرفی نداریم بزنیم!

    @ فاطمه
    باید وایستی تا برسی به شبکه اینا تا مهندسی اینترنت برداری یا مثلا هوش رو پاس کنی سیستم های خبره برداری

  90. بچه ها حالا واقعا مدار منطقی پیشرفته چه جور درسیه؟آخه نظریه محاسبات انگار سخته

  91. بچه ها نگفتین رستم زاده خوبه یا واستم ترم بعد ؟ چون فقط همین یه دونه ارائه میده خوبه همتون زباان تخصصی پاس کردینا

  92. مملی :

    بچه ها نگفتین رستم زاده خوبه یا واستم ترم بعد ؟ چون فقط همین یه دونه ارائه میده خوبه همتون زباان تخصصی پاس کردینا

    با همین رستم زاده بردار بذار تخصصی پاس شه بره. رو نمره گرفتن ازش حساب نکن

  93. ممنون بابک…….فکر کنم من باید این ترم استراحت کنم چون واحد ندارم فکر میکردم میشه اختیاری برداشت:(((((((((

  94. @فاطمه
    شما مدار منطقی پیشرفته پاس کردید؟

  95. @ رها:
    نه……ولی از مدار متنفرم:د

  96. من این ترم مدار منطقی پیشرفته داشتم جز درسهای مشکلزا بود مخصوصا اگ با فاتحی خواجه بردارید(البته نمرش هنوز نیمده) فاتحی خواجه مباحث بیشتری رو درس میده و آدم هیچی نمیفهمه ولی بچه هایی که با کارگر نژاد داشتن راضی بودن کلا مباحثش سنگینه خیلی سنگینه

  97. آخه پس انتقال داده هم که سخته
    پس چی میتونم بردارم که 20 واحدم پر شه؟

  98. @رها
    البته فک میکنم مدار منطقی پیشرفته از انتقال داده راحتتر باشه

  99. خیلی نظرا جالب بود//هم خنده دار هم دلسوزانه//
    اما یه چیزی: علوی نائینی همچین بدم نبود(حال بضی بچه پروهای کلاسو خوب جا میاورد

  100. هاشمیان یا پیرنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  101. @َA:
    پیرنیا که استاد خوبیه، واسه چه درسی حالا؟؟؟:د

  102. @Mohsen Ghaderi
    یعنی تکمیل مدار منطقیه؟
    با سیستم عامل و ریز و مهندسی نرم سنگین میشه؟

  103. ادامه مدار منطقیه توش مبحثای hdl رو هم واسه قسمتای مختلف داره یه سری قسمتهای منطقی رو هم تکمیل میکنه و…
    فک کنم اگ با استادای دیگه بردارید زیاد سخت نمیشه ولی فاتحی خواجه واسه درسای اختیاری خیلی هتلوارانه رفتار میکنه.

  104. سلام به همه
    فکر کنم یه ذره دیر اومدم اما امیدوارم نظرم مفید باشه!
    پیاده سازی : درس حفظیه .صمیمی بد نیست . امتحانشم خوب بود. نمرش نیومده. چون از عزت خاطره خوبی ندارم میگم صمیمی
    الکترونیکی : فقط تقوی
    الگوریتم: قوامی و نمی دونم چه نظری بدم والا . به نظرم خیلی بد نمره داد
    فیزیک 2 : چراغی عالیه
    رستم زاده هم من پیشنهاد نمی کنم.واقعابد نمره میده؛ 3 یا 4 نمره پایین تر از نمره ای که فکر می کنی
    کسی نمی دونه کامپایلر و ریزپردازنده کی خوبه؟

  105. دوستان کسی دقوقی برای هوش مصنوعی می شناسه؟؟؟؟؟ چه جوریاست؟؟؟

  106. bara darse mabani?

  107. @A//
    منشی اگه بود خوبه

  108. @ بیتا
    من با شاهپریان برداشتم کامپایلر رو.

  109. @A:
    من مبانی با پیرنیا داشتم خیلی خوب بود، استاد منشی هم که دیگه همه میگن عالیه……
    @مملی:
    ممنون;)

  110. یعنی شاهپریان بهتره؟
    نمره دادن هم مهمه واسما

  111. @بیتا
    اون ترمی که ما باهاش داشتیم خوب نمره نداد همه از دستش شاکی بودن ولی استاد خیلی خوبیه

  112. سلام دوتا درس که پیش نیازند مثل سیستم عامل و شبکه باید حتما باهم برشون دارم یا جدا هم میشه؟
    استاد نمره بده برا انقلاب میشناسید؟

  113. neda :راستی این ترم هم میشه مثل ترم پیش آزا رو هم نیاز کرد؟

    سوال منم هست،اگه کسی میدونه ممنون میشم زودتر بگه،هر چی زنگ زدم دانشگاه همش اشغاله 😦

  114. @hhj
    نه لزومی نداره با هم بردارید، اما سیستم عامل رو اول باید بردارید فکر کنم!

  115. سلام.فکر نکنم اشکال داشته باشه .در هر صورت بردارید وقتی رفتین دانشگا بپرسین و اگه مشکل داشت حذف کنین بعدا.
    یه سوال:هوش مصنوعی دقوقی بهتره بچه ها یا کارگر؟هم از نظر درس هم نمره؟و اینکه پیش نیازش فقط الگوریتمه؟ممنون

  116. (ممنظورم برداشتن آزها با هم بود)

  117. @dan
    ممنون ولی اونوقت دیگه جاش چیزی گیرم نمیاد بردارم 😦

  118. @dan
    برای هوش دقوقی شنیدم خوبه، کارگرنژاد م میگن خوب نمره میده.

  119. ترم پیش قانونش این بود که اگه یه درسی 2 تا پیش نیاز داشت و تو یکیش رو گذرونده باشی میتونی با درس بعدیش هم نیاز کنی .فکر نکنم قانونا عوض شده باشه.در هرصورت خود دانی دوست من.
    پس دقوقی بهتره.

  120. dan :ترم پیش قانونش این بود که اگه یه درسی 2 تا پیش نیاز داشت و تو یکیش رو گذرونده باشی میتونی با درس بعدیش هم نیاز کنی .فکر نکنم قانونا عوض شده باشه.در هرصورت خود دانی دوست من.

    اگه اینجوری باشه چون مدار 1 رو گذروندم میتونم آز ها رو با هم بردارم 🙂
    خیلی ممنون از راهنماییتون 😉

  121. من که انتخاب واحدم مو کردم حالا این استاد های که گرفتم چطوره:

    شیوه:فراهانی،مدار منطقی:دیباج،مهندسی نرم:سیدی،ریاضی

    مهندسی:خادمی،طراحی الگوریتم:شیخ الحرم(چون من شانسم زیاد خوب نیست تو اینجور مسائل می ترسم باسالاری مندی بگیرم همون ترم بچه ها رو درو کنه.)مدار الکترونیکی:تقوی لاریجانی

    کسانی که این اساتید می شناسند به من بگن در طول ترم چکار کنم که تو امتحان ترم خیالم راحت باشه و نمره ی خوبی ازشون بگیرم.

  122. علی آقا، برای شیوه باید به طور مفصل با خودت صحبت کنم. مهندسی نرم که با هم هستیم و درس شیرینی هم هست. در مورد الکترونیکی بگم که اگه از اول ترم بخونی راحت و شیرین 20 میگیری

  123. سلام شرایط مرخصی گرفتن و میدونید ؟همین ترم سوم چهارم کم اوردم

  124. آقا بابک خیلی ممنون از راهنمای تون

  125. @sina
    می دونم که باید شهریه ی ثابت یا نصف اش رو پرداخت کنی.

  126. کسی اطلاع داره که دانشگا معمولا تابستونا محاسبات عددی ارائه میده یا نه؟

  127. در مورد درس شیوه یکم توضیح بدید و اینکه امتحانش به چه صورت و کی خوب نمره میده

  128. تو درس شیوه شما یاد میگیری که چطور یک مطلب علمی یا فنی رو با استفاده از امکانات تصویری و نوشتاری اراده بدی (به عبارتی presentation) رو یاد میگیرید. یک جزوه 74 صفحه ای داره که همه ی استادا ظاهرا از اون استفاده می کنن، ولی در هر حال امتحان نهایی که چهار گزینه ای هست و گاهی هم پنج گزینه ای، از اون جزوه و توسط گروه طرح میشه. در مورد نمره دادن نظری ندارم.

  129. برا معادلات از ارفع بهتر میشه نمره خوب گرفت یا کرمی؟

  130. یه خبر،سیدی خیلی هم عالی نیست برای مهندسی نرم.

  131. تقوي لاريجاني-سيدعلي
    برا مدار الکترونیکی چه جوری نمره میده؟

  132. سیدی بهتر از سلاجقه است (بین بد و بدتر باید بد را پذیرفت)

  133. @alielhami
    اتفاقا سیدی بدتره،این ترم خیلی بد نمره داده!

  134. سلام . برای درس شیوه حتما باید ارائه شفاهی هم داشته باشیم تا پاس بشه با باهمون امتحان کتبی هم می شه نمره قبولی گرفت .؟

  135. بله باید حتما اراوه هم داشته باشین

  136. @رها
    اگه سلاجقه خوبه بگین تا بردارم من هنوز برنداشتم

  137. @دوست
    من باهاش داشتم از یکی از بچه ها یه جزوه توپ گرفتم نمرمم فک کنم 14 شد ولی زیاد روش کار نکرده بودم رفیقم 17 شد

  138. نتقال داده صالح نمدی خوبه؟

  139. کسی خانم گورتانی واسه تاریخ امامت می دونه چطوره؟خوب نمره می ده ؟

  140. وا چرا وبلاگو فیلتر کردن ؟؟؟!!!! واقعا هدفشون چی بوده؟؟….

  141. ااا چرا فیلتر شدین ! مگه چی نوشتید !؟؟؟؟ حتما یک چیزی نوشتید دیگه ! الکی که رندم فیلتر نمی کنند !تا ترم دیگه باز میشه !؟ واسه انتخاب واحد لازم میشه !

  142. کلا wordpress فیلتر شده…. هدف شون که…..

  143. سلام دوباره ! یک سوال داشتم حالا شد دوتا ! شما داریم منو سانسور میکنید ! یا کامنتم نرسید !؟ من سوالی نپرسیدم که به نفعتون نباشه ! گفتم درش تخته شده واسه همیشه یا یک وبلاگ جدید می زنید …. ! خوب واسه ما سخته که بیایم اینجا ! اومد جوابمو ببینم ! زیاد اینترنت نمی آم که حرفمو پاک کردید ! میشه پاک نکنید و جواب بدین !واسه انتخاب واحد حذف و اضافه چی کار کنیم !

  144. دوست عزیز ، شما که دانشجویی و می نویسی «حتما یک چیزی نوشتید دیگه ! الکی که رندم فیلتر نمی کنند»، دیگه وای به حال مردم عامی. کامنت شما رو الان تایید کردم، دور هم نیانداخته بودم، ولی شما که متوجه نیستید که وضعیت فیلترینگ تو ایران چطوره، چه پاسخ قانع کننده ای میشه به شما داد. اینجا یه وبلاگ تخصصی در مورد نرم افزار، پس بهتر که به جای قضاوت نادرست خوب چشماتون رو باز کنید، و بدونید که کلاس سرویس های وبلاگ نویسی wordpress و blogspot فیلتر هستن.
    بعد هم جای نگرانی در مورد حذف و اضافه نداشته باشید، همین طور که تونستید بیاید اینجا و این کامنت ها رو بذارید، می تونید پست های قبلی یا همین پست رو بخونید و در مورد اساتید و درس ها اطلاع کسب کنید.

  145. سلام.من امروز از یه نفر شنیدم که قانونی که میشد 2 تا آز رو با هم برداشت و هم نیاز کرد گویا این ترم عوض شده و نمیشه دیگه این کارو کرد!

  146. @ dan
    امیدوارم دوستی که پرسیده بودن بتونن ببینن این دیدگاه رو

  147. سلام ، زبان تخصصی درس سنگینیه برای ترم3؟؟
    ساختمان داده و زبان ماشین با کی بردارم که هم یاد بگیرم هم قد خوندنم نمره بگیرم؟؟؟؟؟
    آمار چی؟ کی خوب نمره میده؟؟؟
    واااای فردا انتخاب واحدهههههههه ممنون می شم کمک کنیییین ;))

  148. دوستان
    من باید ریاضی 2 بردارم (و باید پاس بشه، آخرین فرصته :دی) حالا با کی بردارم؟ کی نمره میده؟ بابایی و اسلام زاده خیلی خوب به زمانبندیم میخورن، باهاشون بگیرم؟ کلا راهنمایی کنید دیگه…

    ممنون

پاسخی بگذارید

