انتخابات انجمن علمی مهندسی کامپیوتر

دوستان سلام

الان با هزار داستان دارم وبلاگ رو بروز می کنم.

انتخابات انجمن کامپیوتر یکشنبه، 22/12/89 ساعت 10 تا 13 برگزار میشه. من هم جزو کاندیدا هستم، نمی دونم شما خبر دارید یا نه، اما از زمان ورودم به دانشگاه تو انجمن فعالیت کردم، و از جمله مسئولیت هام طراحی و پشتیبانی سیستم اتوماسیون ثبت نام، سردبیری و چاپ خبرنامه ی علمی و همکاری با بخش های دیگه بوده.

بیشتر از این دیگه از خودم نمی گم، اگه خواستید رای بدید به کسی رای بدید که بدونید یه کاری می کنه برای انجمن.

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on مارس 9, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 9 دیدگاه.

  1. آره راست میگه من خودم شاهدم از رئیس دانشکده هم مسئولیت بیشتر داشته.

    رای ما دکتر tjsoftware .

    ولی من یکشنبه دانشگاه نیستم اگه میشه خودت بجای من به هرکی دوست داشتی رای بده.

  2. برات آرزویی موفقیت می کنم

    رای ما بایک فخریلو

  3. تبریک میگم پیروزیت رو توی انتخابات 😉

  4. جداً منم تبریک میگم . امیدوارم تقلب نکرده باشی در انتخابات چون نتایجش خیلی زود اعلام شد.

  5. بابک جان تبریک بابت انتخابات;)

    ایشالا عروسیت:D:D;)

  6. ممنون از شما دوستان.

  7. تبریک میگم پریزیدنت بابک

  8. تبریـــــــــــــک 🙂

پاسخی بگذارید

