درد و دل

قبلا گفته بودم اینجا یک وبلاگ تخصصی و حرف دیگه توش زده نمیشه. اما گاهی وقتا نمیشه به راحتی از یک سری مسائل گذشت.

این سرزمینی که من توش زندگی می کنم، داره با سر سقوط اخلاقی می کنه. خودمون رو زدیم به بی خبری، اما وقتی بیدار می شیم فاجعه ی رخ داده، و بعد به خاطر سرگیجه سال ها در ابهام می مونیم. در ابهام این که دوستم تعریف می کرد : » فامیلمون مغازای  داره که همراه شاگردش می گردونتش. زنی میاد تو و به شاگرد برای چند تومان پول، پینشهاد ….. میده.» اینجا ایرانه……. کجای کاریم !

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئن 16, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. دفتر عمر ما تموم شد ولی این حکایت همچنان باقیست .

  2. بله این طوریاست برادر
    دلم لرزید و می دیدم تنش اسباب بازی بود

  3. به نام یار

    با این اوضاع اقتصا+دی مردم مجبورند .من چیزایی رو دیم که این پیشش خوبه دعا کنید که زودتر ………………………….

    ودر پایان……………………………………………………ین نیز بگذرد…………………………………………………….همین

  4. فقر باعث خیلی چیزا میشه یکیشم این بود
    نمیدونم چرا ولی یاد حرفی که 4 سال پیش به یکی از دوستام زدم افتادم اون میگفت تو جامعه امنیت داریم چون خواهرش تا ساعت 10 شبم بیرون کار داشته باشه مشکلی پیش نمیاد و پلیس کارشو خوب انجام میده و من بهش گفتم ربطی نداره ادمان که درست رفتار میکنن و باعث میشن امنیت وجود داشته باشه و من اگه بخوام مشکلی واس کسی بوجود بیارم از پ ل ی س نمیترسم و همون روز بهش گفتم 3 سال بعد رو نگاه کن ببین چی میشه وضعیت …

  5. به کدامین سو می رویم؟

پاسخی بگذارید

