روز دانشجو – 1390 خورشیدی

نمی دونم چی بنویسم.

ولی دلم گرفته است. تو این دیاری که ما هستیم برای دانشجو ارزشی قائل نیستند. دیاری که غوغاسالاری جای فرزانگی و هنر ورزی رو بگیره، جایی برای دانشجو داره ؟

هرچی اصلا، خوشحالم که جزو گروهی از جامعه هستم که مهم ترین ویژگی اش، پرسشگری و پیدا کردن راه به سمت دانایی.

همیشه دانشجو باشیم.

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on دسامبر 7, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست!
    «حسین پناهی»

  2. چرا برای دیدگاه ها «Like» نگذاشتن که دیدگاه تو رو «Like» کنم محسن

  3. سرور …تو این مملکت برای آدم هم ارزش قائل نیستند چه برسه به دانشجو…….

    من به نوبه ی خودم روز دانشجو رو به شما و همه دوستان تبریک میگم

    به امید باز شدن راهی بسوی دانایی و آگاهی

پاسخی بگذارید

