اولین برنامه من برای سیستم عامل Android؛ یادآوری روزهای تولد

بعد از  سر و کله زدن با دنیای Android و کشیدن ناز شبیه سازش، بالاخره اولین برنامه ام آماده شد.

این یه برنامه ساده است که بر اساس Contact  های موجود توی گوشی، می تونید تاریخ تولدشون رو ذخیره کنید (به میلادی!) و بعد تو فهرست اصلی برنامه، 10 تا تولد جدید رو ببینید. البته هنوز جای کار داره و با مشورت دوستای عزیزم که کمکم کردن سعی می کنم بهترش کنم. این برنامه برای نسخه های 2.1 سیستم عامل android  بعد از اون قابل استفاده است. و اینم بگم هزار تا مدل از همین تیپ نرم افزارها رو میشه پیدا کرد. به هرحال ما هم شانس خودمون رو امتحان کردیم.

جا داره از محمد علی صاحب جمعی یه تشکر ویژه بکنم که گوشی اش رو دو روز به من قرض داد تا مشکل اساسی برنامه رو  بتونم با تست کردن رو گوشی برطرف کنم. به شبیه ساز که خود SDK میده نمیشه زیاد اعتماد کرد. از من به شما نصیحت.

برای دانلود کردن برنامه اینجا کلیک کنید.

تصاویر برنامه:

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on مارس 11, 2012, in Android, توسعه نرم افزار and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 دیدگاه.

  1. میشه SDK رو معرفی کنی و لینک دانلودش رو بذاری ؟

  2. Android SDK – 2.1 دانلودش برای ایران بسته است. خودم برات میارم اگر خواستی 😀

  3. Perfect……………………………

  4. اگر تونستی برای سیمبیان هم بنویس…

  5. علی جون چرا تو معذوریت می ذاری آخه!!! 😀

  6. بنده کی باشم شما رو تو معذوریت بذارم گفتم یک فکری به حال بی پولها بکن که پول نداررند گوشی با سیستم عامل آندرویید بخرن

  7. نیست من خودم خیلی پول دارم! گوشی محمد علی قرض گرفتم آوردم خونه دو روز!

پاسخی بگذارید

