دریافت اخبار انجمن کامپیوتر روی تلفن ها و تبلت های Android

دوستان عزیز تهران جنوبی !

از این به بعد می توانید اخبار انجمن علمی مهندسی کامپیوتر رو روی گوشی ها و یا تبلت های Android خودتون داشته باشید.

برای اجرای این برنامه نسخه ی سیستم عامل دستگاه تون باید 2.1 و بالاتر باشه و حتما متصل به اینترنت هم باشید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژوئن 3, 2012, in Android. Bookmark the permalink. 8 دیدگاه.

  1. حرکت انقلابی خوبی کردید خسته نباشی ولی حیف که من نمیتونم استفاده کنم

  2. اخه خودم هم گوشی ندارم استفاده کنم😀 باید رو شبیه ساز اجراش کنم. سپاس علی

  3. خیلی ممنون🙂

  4. سلام.من فکر کردم خبرای وبلاگو روی گوشی میشه خوند😦 البته انجمنم خوبه.دوست دارم ولی بدونم این اپلیکیشن رو خود انجمن برنامشو نوشته؟

  5. چه جالب.به ما هم یاد بدین : دی
    برای وبلاگ نمیشه نوشت.
    شما باید پروزتونو با روحانی میگرفتین اون برنامه نویسی اندروید میخواست🙂

  6. میشه اما باید حتما روشی برای عبور از پالایه ی اینترنت ایران پیدا کرد.

    روحانی … ترجیح می دم از دور نگاش کنم و بگذرم

پاسخی بگذارید

