وقتی من پنچ سال رو پشت سر گذاشتم؛ زاد روز من

امروز، یعنی 20 آبان، زاد روز وبلاگ….ازسال 87، به همین سادگی 5 سال گذشت…. زاد روزت مبارک وبلاگ

من دلم برات تنگ میشه وقتی نمی نویسم برات، وقتی چند روز همین طوری بدون بروز شدن می مونی…تو برام یه دوست قدیمی هستی که وقتی به دنیا اومدی، برام دوست های خوب و جدیدی آوردی…تو دوست نیستی شاید مثل بچه ی نداشتم می مونی…. همیشه دوست دارم

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on نوامبر 10, 2012, in عمومی. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. تولدت مبارک وبلاگ جان و خدا قوت سردبیر😉

  2. صد ساله بشه انشالله

  3. وبلاگ خوب و آموزنده ای هستی برای ما
    پاینده باشی

پاسخی بگذارید

