اولین پروژه open source من

تقریبا هیچ توسعه دهنده ی نرم افزاری نمی تونه مدعی بشه که از تجربیات توسعه دهنده های دیگه استفاده نکرده. این بهره مندی از تجربیات می تونه ناشی از خوندن مطالب دیگران باشه، یا استفاده از کد های open source باشه.

پروژه ای که من به صورت open sourcr برای استفاده ی توسعه دهنده ها قرار دادم، با استفاده از asp.net mvc نوشته شده. برای بخش دیتابیس، از NHibernate ORM استفاده کردم، و از کتابخونه های jquery هم استفاده های زیادی تو بخش UI کردم. این پروژه نقص های زیادی داره ولی برای کاربردهای آموزشی و این که توسعه دهنده ها بتونن ایده ازش بگیرن، به نظرم مفید باشه.

اما در مورد این که اصلا پروژه برای چی هست. این پروژه یه سرویس وبلاگ نویسی ساده هست که کاربرا توش عضو میشن و می تونن توش مطالب خودشون رو پست کنن. هر کاربری می تونه category های خودش رو ایجاد کنه. دو تا قالب هم هست که کاربرا از بینش می تونن انتخاب کنن.

واسط کاربری این پروژه رو یاسر حسینی طراحی کرده که بازهم ازش به خاطر همکاری تشکر می کنم.

برای دریافت این پروژه :

https://bitbucket.org/persiandeveloper/blogservice

دربارهٔ Persian Developer

I Love Developing applications

Posted on ژانویه 14, 2013, in MVC, NET. and tagged , , . Bookmark the permalink. ۱ دیدگاه.

  1. خوندن پروژه های متن باز رو دوست دارم و لذت می برم ، چون خیلی چیزا میشه ازشون یاد گرفت . اصلا برنامه نویسی رو من اینجوری یاد گرفتم .

    توی این آدرسی که برای دریافت گذاشتی ، فایلها جدا جدا قرار دارن ، نمیشه همه رو یه جا دانلود کرد ؟؟؟

پاسخی بگذارید

